2011. október 23., vasárnap

27. rész

Hali emberek! :) Itt az új rész, ahogy ígértem! :)Előreláthatólag, majd csak a hét közepén tudok hozni új részt. És köszönöm a komikat az előző részekhez! :) Most is örülnék neki ha néhányan véleményt írnátok ;) Addig is Sok sikert a következő hétre ;D Puszii nektek :* ♥

Ezen a héten úgy döntöttem hogy nem utazok el Kínába, betegségre hivatkozva. Igazából semmi bajom nem volt, csak egyszerűen nem volt kedvem elutazni Kínába. Meg az is közrejátszott, hogy közel az érettségi és belekell húznom egy két tantárgyból, mert kissé le vagyok maradva. Christian persze elhitte és jobbulást kívánt. Molly a hét közepén küldött e-mailt miszerint, nem jön haza, majd csak Kína után. Így egész héten egyedül voltam a nagy házba. Egész héten kis se mozdultam. Amikor nem tanultam unalmamban kitakarítottam az egész házat. Letörölgettem, felporszívóztam, ablakokat pucoltam és a többi… Szombat reggel lementem a konyhába omlettet csinálni. Közben bekapcsoltam a tv-t hogy azét legyen valami háttér zaj. Épp az időmérő Q3-as szakasz ment a tv-ben. Csak fél szemmel pillantottam oda a reggeli készítése közben. Az időmérőt megint Seb nyerte Button és Hamilton előtt. A hétvége folyamán Molly több tucat e-mail-lel bombázott. Szinte mindenről beszámolt. Azonban volt egy érdekes beszámolója.
Molly: Képzeld Sebbel ültem a büfében és, egyszer csak megkérdezte, hogy nem-e tudnám odaadni a telefonszámod, vagy esetleg az e-mail címed :O
Lisa: Micsoda? :O Ugye egyiket se adtad meg!!
Molly: Nem persze. Azt mondtam neki, hogy előbb veled beszélem meg, mert hátha mérges leszel rám, amiért a te belegyezésed nélkül adtam meg.
Lisa: Huuh, szerencséd van, hogy ezt válaszoltad!
Molly: Csak egy valamit nem értek, miért akarja elkérni a telefonszámod amikor elvileg „rosszban” vagytok? Vagy kibékültetek? :O
Lisa: Nem-nem, egyáltalán nem békültünk ki…csak történtek dolgok…
Molly: Milyen dolgok ?? :O miről maradtam le?? o.O
Lisa: Hát ezt úgy terveztem, hogy személyesen mesélem el, de ha már felhoztam akkor elmondom. Aznap amikor elmentünk megünnepelni a győzelmet, akkor olyan dolog történt velem amire egyáltalán nem számítottam. Táncoltam, Sebbel és megcsókoltuk egymást. Utána jöttél te. Elégé illuminált állapotban voltál, ezzel elterelted Seb figyelmét, én pedig visszaszöktem a hotelbe. Lent ültem a bárban és alkoholba fojtottam a csóktól feltörekvő érzéseimet. Egyszer csak Seb is megjelent, és inni kezdtünk. Aztán megtörtént a nagy baj…Lefeküdtünk…Ajj Molly annyira hihetetlen hogy ilyet tettem!!!
Molly: WOW!!! :O Ha látnád milyen fejet vágok most!! :DDD Tommi is itt van a szobában, és teljesen hülyének néz amiért, visongok, meg ugrálok! xD Látod ez kellett nektek! :D Ajj miért nem jutott eszembe, hogy nektek le kéne feküdnötök és akkor minden rendben lesz köztetek! :D
Lisa: Nem Molly semmi sincs rendben! A dolgok még jobban összekuszálódtak! A gyűlölet helyét egy kellemes, de számomra ismeretlen érzés vette át a helyét. És nem tudom, hogy mi ez! Kétségbe vagyok esve! Nem tudom mit tegyek!
Molly: Azt az érzést úgy hívják, hogy szerelem! :)
Lisa: Nem- nem a teljességgel kizárt! Ez nem szerelem!
Molly: Jó lehet, hogy MÉG nem szerelem, de ebből az „érzésből” az lesz! :) És tudod, hogy a gyűlöletet és a szerelmet egyetlen hajszál választja el!
Lisa: Az lesz a legjobb, hogy elfelejtem ami történt és az érettségire fogok koncentrálni!
Molly: Ahogy gondolod, de elébb- utóbb megkell beszélnetek a történteket!
Lisa: Jó-jó persze csak nem most!
Molly: Ahogy akarod! :) Na majd beszélünk, Tommival elmegyünk vacsizni ^ ^
Lisa: Rendben :) Jó vacsorázást, és üdvözlöm Tommit!
Molly: Köszi, átadom neki :) Szia, pusziii :*
Lisa: Sziaaa :* ♥

Kifújtam a levegőt, majd összecsuktam a gépet. Vasárnap időben felkeltem, hogy megtudjam nézni a versenyt. Egy bögre teával és egy pléddel ültem le a tv elé a kanapéra. Többször is mutatták Seb-et ahogy felöltözik vagy mosolyogva interjút ad. Ilyenkor nekem is akaratlanul mosolyra húzódott a szám. Ám amikor Mollyt mutatták egy táblával a kezében amire az volt ráírva hogy „Lisa ♥” könnybe lábad a szemem. Nagyon jól esett ez a lelkemnek. Szerencsés vagyok hogy egy ilyen nagyszerű barátnőm lehet, mint Molly! A futam számomra izgalmas volt. Seb-et lerajtolta Hamilton és Button is. Rosberg aki a rajt után a negyedik helyen maradt, az első kiállása után átvette a vezetést, és öt másodperc előnyre tett szert Vettellel szemben, aki a boxban meg tudta előzni Buttont, mert Button nem a saját, hanem a Red Bull boxába állt be… Eközben Hamilton gumijai hamar elfogytak, és a Ferrarik meg tudták előzni. Utána Massával egyszerre állt ki a bokszba, de Massa maradt Hamilton előtt. Alonso tovább maradt kint, aminek következtében Schumacher mögé esett vissza. Webber ez alatt folyamatosan jött előre, annak ellenére is, hogy a 24. körtől kezdve nem tudta használni a KERS-ét. Button, Hamilton és Rosberg három kiállásos, Vettel, Massa és Alonso pedig két kiállásos taktikát választott. A verseny végére Vettel és Massa gumijának tapadása annyival kisebb volt, hogy Massát Hamilton, Button, Rosberg és Webber is meg tudta előzni, Vettelt pedig Hamilton fosztotta meg szezonbeli harmadik futamgyőzelmétől. Webber a verseny végére kapott új lágy gumijaival megelőzte Rosberget és Buttont, így a tizennyolcadik helyről indulva a harmadik helyen ért célba. A versenyt Hamilton nyerte, Seb és Webber előtt. A pezsgőzést már nem vártam meg, kikapcsoltam a tv- és felmentem a szobámba tanulni. Két nap múlva már nem egyedül voltam, ugyan is Molly végre haza jött. Megkértem hogy aludjon itt nálam, ameddig nem kezdődnek az érettségik. A hétvégén apa is haza jött végre, így eltöltöttünk egy igazán kellemes hétvégét hármasban. A következő hét is csak a tanulással ment el, hiszen pár nap és érettségi. Utolsó nap érettségi előtt úgy döntöttünk Mollyval hogy bemegyünk a városba egy teljes testi-lelki szépség kúrára. Már megérdemeltük, mert napok sőt hetek óta ki se tettük a lábunkat a házból. Az első utunk a masszőrhöz vezetett. Az egész testünket végig masszíroztak, különböző olajokkal. Mondanom se kell már ez teljesen feltöltött. Utána a kozmetikushoz vezetett az utunk. Ott is órákat töltöttünk, végül pedig nem maradhat el hogy „benézzünk” a fodrászhoz. Estefelé pedig még megleptük magunkat egy-egy ruhával és cipővel. 8 óra volt mire haza értünk. Lepakoltunk és egyből mentünk zuhanyozni. Korán el kell aludnunk, mert holnap életbevágóan fontos hogy jól teljesítsünk. Reggel az óra csörgésére ébredtünk 7 órakor. Kipihentem és egy adag jó érzéssel ébredtem fel. Összekészülnünk Mollyval, felvettük a tegnap kikészített ünnepi ruhánkat, egy kis sminket dobtunk fel és már indultunk is le a konyhába némi kaját összeszedni a mai napra. Amikor megtömtük a táskánkat elegendő étellel és itallal, felvettük a kapáltunkat és épp kiléptünk az ajtón amikor apám utánam kiabált.
- Lisa várj a kocsi kulcsod!- nyújtotta felém a kulcsot
- Oh, köszi apa!
- Sok szerencsét nektek!
- Köszönöm- öleltem meg. Kinyitottam a garázst, majd beszálltunk a kocsiba és az iskola felé vettük az irányt. Útközben Molly mobilja pityegni kezdett. Megnézte és elmosolyodott.
- Nézd mit kaptam!!- nyújtotta felém a készüléket
Sok szerencsét nektek az érettségihez :) szorítok nektek! :) Puszi: Tommi ♥
- Kedves tőle- mondtam egy mosollyal az arcomon
- Igen az- pirult el.
- Hmm nagy a szerelem!- mosolyogtam
- Ühüm, de még mekkora- pirult tovább. Nagyon örültem, hogy Molly végre egy olyan férfi mellett lehet, aki teljes szíviéből szereti őt. Feltétel nélkül, őszintén és tisztán! Tiszteli Mollyt és tudom hogy soha sem bántaná meg.
- Neked is össze kéne jönni valakivel
- Nekem most nincs időm a szerelemre
- Idáig! Mert most szépen leérettségizünk mindketten aztán utána Hawaii van!- mosolygott mint a tejbe tök.
- Max neked, mert nekem dolgoznom kell, főleg most hogy lehetőségem van hogy sajtós legyek.
- Óhh az mellett is lehetsz szerelmes- legyintett
- Szerintem most hanyagoljuk ezt a témát és koncentráljuk az érettségire- fordultam be az iskola parkolójába. Kiszálltunk és bent szétváltak útjaink. Én elég hamar sorra is kerültem. 4 órát töltöttem bent. Így amikor kijöttem felszakad belőlem egy nagy sóhaj. Határozottan megkönnyebbültem amikor elhagyhattam az iskolát. Bár holnap is vissza kell jönnöm ide, mert akkor meg Matek érettségi van. Beültem a kocsiba és vártam Mollyra. Fél óra múlva megjelent nem túl lelkes arccal.
- Lisa elb*sztam- ült be mellém.
- Jaj biztos nem lett annyira szörnyű- nyugtattam
- Dehogy nem, örülök ha a kettes meglesz.
- Annyira nehéz volt?
- Nem, csak nem figyeltem oda, kapkodtam, mert minél előbb beakartam fejezni.
- Ajj Molly- indítottam be a kocsit. –Pedig direkt mondtam neked, hogy ne kapkodj. Hisz tudod milyen szeleburdi szoktál lenni néha.
- Igen tudom,de …ááh hagyjuk- legyintett. Majd imádkozok, hogy meglegyen.
- Tudom, most mi kell neked, hogy jobb kedved legyen- jutott eszembe egy remek ötlet.
- Na mi?
- Egy hatalmas csokis süti!!!- mosolyogtam rá
- Hmm…háát az tényleg nem lenne rossz- húzta félmosolyra a száját. A legközelebbi cukrászda felé vettem az irányt. Molly két csokis torta szeletet tömött magába, míg én csak egy epres szeletet ettem.
- Húú kipukkadok- fogta meg a hasát a barátnőm.
- Látod-látod minek kellet magadba tömnöd két torta szeletet.
- Neeem tudoooom- nyöszörgött a kocsiban. Én ezen csak mosolyogtam. A többi két nap is hasonlóan telt. A vizsgák után mindig a cukrászdában kötöttünk ki. A matek nekem nem valami fényesen sikerült, míg Molly a kisujjából rázta ki. Senki sem nézni ki belőle hogy ő pont a matematikához ért. A történelem az mindkettőnk elmondása szerit jól sikerül. Az angoltól meg egyáltalán nem féltünk, sőt inkább vártuk már. Szerda este összepakoltunk, mert az angol érettségi után egyből a reptérre megyünk, mert ezen a hétvégén van a Török futam. Így is egy napot kések, mert szerdán már jelenés van, de ez az érettségi miatt kivitelezhetetlen. Csütörtök reggel bepakoltuk a bőröndünket és elhagytuk a házat. Az angol nagyon könnyű volt, de nem csodálom, mert perfektül beszélek angolul. Fele annyi idő alatt végeztünk, és mielőtt elindultunk volna a reptérre elbúcsúztam néhány osztálytárstól. Őket már valószínű soha nem fogom látni, hacsak valami véletlen folytán nem futok össze velük. Ahogy a reptérre értünk, becsekkoltunk és felültünk az első Isztambulba tartó járatra.

1 megjegyzés:

  1. Igaza van Mollynak szerelemre van szüksége Lisanak! Az éretségi gondolata is ijesztő nemhogy megcsinálni.Remélem sikerül Mollynak és kettesnél rosszabb nem lesz!!!:D És remélem nem lesz ilyen makacs Lisa,vagyis hagyja magát és repül Sebastiannal a szerelem helikopterén.Várom a folytit!!

    VálaszTörlés