2011. november 3., csütörtök

28.rész

Hali emberek! Tudom, hogy most utáltok amiért, ennyit késett a friss :/ Most nem akarom felsorolni hogy miért nem volt új rész, nem akarlak titeket ezzel untatni :D Kíváncsi lennék a véleményetekre ezért 4 komit kérek a folytatáshoz ;)


A gépen átöltöztünk kényelmes ruhába, mert azért nem akartunk az ünneplői ruhánkba utazni. Leszállva, egyből megcéloztuk a kijáratot. Ahogy kiértünk Molly megtorpan és meglepődve pislogott a kocsihoz támaszkodó Tommira.
- Te meg hogy kerülsz ide??- kérdezte meglepetten
- Na ez aztán a szívélyes fogadtatás. De ha ennyire nem vártál akár el is mehetek- durcizott be.
- Jajj neee, csak meglepődtem, mert nem számítottam rád- ölelte meg Molly Tommit. – Hiányoztál!
- Te is nekem- csókolta meg.
- Na gyerekek szerintem nem itt kéne egymásnak esni.
- Igazad van, szálljatok be- nyitotta ki a kocsi ajtót. Egész úton az ablakon bámultam ki és csodáltam az érdekesebbnél érdekesebb épületeket. Furcsa egy kultúra ez a török,- gondoltam magamban. Amikor megérkeztünk a hotel elé,kiszedtük a csomagokat és befelé vettük az irányt. A recepcióhoz egy vörös szőnyeg vezetett. Elkértük a kulcsokat, liftbe szálltunk és felmentünk a 3.-ra. Lepakoltuk a cuccokat és lementünk az étterembe vacsorázni, mert már dél óta nem ettük semmit. Bent az étterembe észrevettük Christ ahogy éppen eszik valamit. Egyedül ült az asztalnál, így úgy döntöttünk, hogy odamegyünk hozzá.
- Jó étvágyat Christian
- Hmm- törölte meg a száját a tányér mellet lévő szalvétával- Köszönöm Lisa. Foglaljatok csak helyet- mutatott a mellette lévő székekre.
- És kit tisztelhetek a hölgy személyében?- fordult kedvesen Mollyhoz.
- Molly Szilágyi- nyújtotta a kezét, amit Chris megfogta és adott rá egy csókot.
- Christian Horner
- Ohh milyen lovagias- mondta oda nekem magyarul.
- Nana, ő hozzád nagyon öreg és te már a finn szöszié vagy- figyelmeztettem viccesen.
- Tudooom. –Chris csak pislogva nézett ránk, de megértem, mert biztos furcsának tartja a magyar nyelvet. Szóltunk a pincérnek, majd rendeltünk mi is vacsorát. Ahogy távozott a pincér, úgy jelentek meg többen az ajtóban. A Red bullos szerelők voltak, közöttük Sebbel és Tommival. A szerelők elmentek másfelé, Tommiék pedig egyenesen ide. Csak egy pillanatra néztem rá, de egyből a tenger kék szemekkel találtam magammal szembe. Gyorsan elkaptam a tekintetem, és az előttem lévő evőeszközökre összpontosítottam. Velem szembe ült, le így még inkább éreztem a tekintetét rajtam. Ahogy kihozták a kaját, próbáltam minél előbb elfogyasztani, és minél előbb lelépni innen. Bár illetlen sem akartam lenni, így megvártam, míg befejezik az evést. Amikor az utolsó ember is letette evőeszközét a tálra, felkeltem és elindultam kifelé. Csakhogy a liftnél Seb elkapott.
- Beszélnünk kell!- nézett rám
- Most?
- Igen most!- mondta határozottan, majd elindult én pedig követtem. Egészen addig követtem, ameddig meg nem állt egy nagy üveg ajtó előtt. Kinyitotta, majd kilépett rajta. Én is követtem őt és egy medence előtt találtam magam. Körülötte nyugágyakkal, a távolban pedig füves pázsit. Láttam Seb-en hogy valamin erősen gondolkozik, így leültem az egyik napozóágyra és vártam. Kb. 10 perce egyikünk sem szólalt meg. Végül Seb belekezdett.
- Ami vasárnap este történt az...
- Egyikünk se volt magánál, a pia irányított és hát…megtörtént, sajnos nem tudjuk meg nem történtekké tenni a dolgot- fejeztem be a mondatát. Ő csak helyeslően bólogatott. Megindult az egyik nyugágy felé, lefeküdt rá és a csillagokat kémlelt. Én is úgy tettem, így legalább megint 15 perc telt el teljes csöndben. Kissé elálmosodtam és lassan lehunytam a szemeimet. Élveztem a kellemesen hűvös levegőt és a csöndet. Egyszer csak Seb hangja térített vissza.
- Lapos a feneked!
- Tessék?- kaptam fel a fejemet.
- Jól hallottad- vigyorgott mint a tejbe tök.
- Ki kérem magamnak, nekem igenis keres és formás fenekem van, sokat szenvedtem érte!- csattantam fel.
- Höhö, és nem egoista, ááh nem, csak úgy süt róla az egoizmus- röhögött, majd felállt és oda sétált elém.
- Vigyázz, Vettel mert kihúzod a gyufát- álltam fel és a képébe sziszegtem.
- Szerintem nem a gyufát fogom kihúzni, hanem téged foglak meghúzni!- sunyin vigyorgott. Na itt telt be a pohár. Olyan erősen meglöktem ahogy csak tudtam. Megtántorodott és beleesett a medencébe, csakhogy elkaptam a karomat és én is vele mentem. Annyira nem számítottam rá, hogy még levegőt is elfelejtettem venni, így levegőért kapkodva úsztam a felszínre.
- Vettel!!!- kiáltottam. Te utolsó barom állat- szidtam ahogy csak tudtam,de ő csak röhögött. Eléggé ragályos a mosolya, mert én is elnevettem magamat. Nyögdécselve másztam ki a medencéből, majd a szélére ültem. Seb is követte a példámat, ő is kimászott, majd mellém ült.
- Ugye tudod, hogy botrányos amit művelünk- néztem rá
- Igen tudom Miss Lapos fenék- kacsintott rám.
- Na szekáld a jó édes...áh –legyintettem, majd felálltam és a bejárat felé trappoltam. A kezem már a kilincsen volt, amikor utánam kiáltott.
- Barátok?- kérdezte kedvesen.
- Talán- húztam félmosolyra a számat, majd bementem. A szobámba menet elgondolkodtam, hogy most tényleg komolyan gondolja a barátságot, vagy megint szövöget ellenem valamit?! Belépve a szobámba, Molly egyből letámadott.
- Na mi volt? Megbeszéltétek? Te miért vagy csupa víz?- záporoztak felém a kérdései. Leültem a kanapéra és elmondtam neki mindet töviről hegyire.
- Wooow, tényleg azt mondta, hogy lapos a feneked?
- Azt, hát én azt hittem ott fojtom meg!
- Csak felakart húzni, meg szerintem inkább pont az ellenkezőjére gondolt- kacsintott.
- Nem tudom, és most nem is érdekel, hogy mire gondolt, csak egy forró fürdők akarok venni- nyavalyogtam és közbe ásítoztam.
- Menj csak- terelt a fürdő felé. Gyorsan vettem egy forró fürdőt amitől még álmosabb lettem, így ahogy bebújtam az ágyba egyből elaludtam. Reggel frissen és üdén ébredtem. Molly még nagyban aludt, így nem volt szívem felébreszteni, még adok neki 20-et aztán kirángatom. Résnyire húztam a függönyt, hogy megnézzem milyen idő van kint. Napos és száraz. Szuper! Pont a kedvencem. Halkan bevonultam a fürdőbe. Megmosakodtam, megcsináltam a hajamat és egy kis sminket is raktam fel. Amikor kijöttem a fürdőből Molly már az ágyon ült és a szemét törölgette.
- Jó reggelt csillagom- köszöntem.
- Neked is- mondta ásítva. Én csak megráztam a fejemet és a bőröndhöz mentem. Elképesztő hogy Molly mennyit tud aludni és neki még 10 óra is kevés. A bőröndbe turkálva jutott eszembe, hogy nekem a munka ruhát kell felvenni, amit tegnap nem kértem el.
- Oh baszki nem kértem el a ruhát- kaptam a kezemet a szám elé.
- Na szerinted én mire vagyok, már elkértem a ruhát kint van a fotelbe.
- Oh köszönöm imádlak- másztam oda hozzá és egy cuppanósat adtam az arcára. Kifutottam, hogy behozzam ruhát ám azonban kicsit meglepődtem a ruhán. Magam elő téve mentem vissza a hálóba.
- Ez most komoly? Ez nagyon rövid!!
- Jól fog mutatni, rajtad, ki emeli a sexi combjaidat- vihogott.
- Molly ez komoly dolog! Ha ebbe lehajolok kilátszik a fél p*csám!
- Akkor nem hajolsz le.
- Kössz - vonultam odébb, hogy felvegyem. Felvettem hozzá a fekete magas sarkú szandált, és odaálltam a tükör elé. A ruha, amúgy jól nézett ki, de csak a fenekem alá ért ami engem eléggé zavart. Ahogy Molly i elkészült, elindultunk a pályára a bérelt autóval. Kint a pályán eléggé nagy volt a nyüzsgés ugyan is fél óra múlva szabadedzés. Kiszállva kocsiból ügyeltem arra, hogy semmi se látszódjon ki aminek nem kéne. Beérve a paddocba feltettem a piros napszemüveget, így próbáltam „elrejtőzni” az emberek elől. Az egész paddock-on végig kellett menni, ugyan is a Red Bull legvégén volt. Beérve megcsapott a hideg, amit a lég kondi okozott. A büfében alig voltak, mert perceken belül kezdődik az első edzés. Nekem nem volt kedvem a boxból nézni, én inkább itt maradtam a lányokkal, Molly viszont a boxot választotta. Fent ültem az egyik magas széken a pultnál és a kezembe lévő üres Red Bullos dobozzal szórakoztam. Csak néha-néha pillantottam fel a tv képernyőre. Csak azt veszem észre hogy egyre többen leszünk. Tehát vége van az első edzésnek. Ebédszünet van. Leugrottam a székről és én is az ebédlő fele vettem az irányt. Amint beértem, egyből megcsapott a kaja illata. Éhes lettem. Fogtam én is egy tálcát, evőeszközöket, poharat és beálltam a sorba. Egy két szerelő udvarias volt és előre engedett. Minden féle jóval megpakoltam a tálcát és szabad hely után kutatva indultam el. Alig volt hely, de szerencsére találtam helyet a német szöszi mellett.
- Sziasztok fiúk- köszöntem nekik.
- Hali, régen láttunk- mondta Kevin
- Igen tudod érettségiztem, meg közbe beteg is lettem. ( ami nem volt igaz)
- És hogy sikerült érdeklődött tovább?
- Nagyszerűen- mosolyogtam, majd nekiláttam az ebédemnek. Körülöttem a fiuk, csak főételt ettek, Sebről meg nem is beszélve, valami zöldséges tésztát evett, de az egész 2 falat volt. Én jóízűen falatoztam, Seb pedig a kajámat bámulta. Már épp a sütihez értem amikor már kezdett zavaró lenni a nézése. Húzni akartam egy kicsit az agyát mert ő nem ehet ilyet, így nagy élvezettel kaptam be egy falatot.
- Hmmm ez mennyei!!
- Direkt csinálod?
- Még is mit?- tettem a hülyét
- Azt hogy itt az orrom előtt eszed a süteményt.
- Miért talán baj? – kérdeztem mosolyogva.
- Igen baj
- Miért nem eszel te is?
- Mert nem lehet- ekkor Tommit vettem észre a bejáratnál. Na akkor játszunk egy kicsit.
- Kóstold meg, úgy se veszi észre! Nincs itt Tommi, és én nem köplek be nála, ígérem. –kivettem egy villát az asztalon lévő tartóból és felböktem egy falatot, majd a szája elé tartottam. A süti és az arcom között ingázott a tekintete. Nem tudta eldönteni, hogy mit tegyen.
- Na gyerünk- mosolyogtam rá kedvesen. Körbe nézett, majd bekapta azt a falatot. Amilyen arcot vágott azt látni kellett volna. Tommi pedig a háta mögött nézte végig.
- Seb!!- szólt rá. Hátrakapta a fejét és meglepődve pislogott. –Ezért plusz 4 kör.
- De ez csak egy falat volt Tommi- nyavalygott.
- Nem érdekel!- majd odébbállt. Seb keresztbe font kézzel fordult vissza. Én pedig már nem bírtam tovább és felröhögtem.
- Ez nem vicces!
- Dehogyis nem- röhögtem tovább.
- Neked nem kéne vissza menni dolgozni?
- Most hogy mondod, de. – felálltam, elköszöntem tőlük és visszamentem a büfébe a lányokhoz. Mia még ott, volt, így vele sétáltam a paddockban. Szegényt mostanában egy kissé elhanyagoltam, de ez betudható az érettséginek, meg persze a magam bajainak is. Vissza érve, már javában fojt a második szabadedzést. Most is csak elvétve figyeltem a tv-t, inkább Miával foglalkoztam. Megtudtam azt, hogy Kevin és Mia már 1,5 hete egy párt alkotnak. Mia elmondása szerint, fülig szerelmes a fiúba. Örültem neki, hogy Kevin a párja, megértő egy rendes, kedves, okos srác. Amint vége lett a második edzésnek a lányok egyből kimentem, majd Miával mi is utánuk mentünk. Már a paddock elején jártunk amikor is megszólít egy Red Bull inges szőke, alacsony, nő.
- Szia, megkérhetlek valamire? Ezeket betudnád vinni Mr. Horner irodájába?Mert nekem nagyon sietnem kell- mutatott a mappa kupacokra.
- Persze, hogyne- odaadta, majd vissza sétáltam. Kisebb tömeg alakult ki a Red Bull és Torro Rosso Home-ja közt, így elég nehezen hámoztam magamat át a tömegen. Azonban valaki olyan erővel jött nekem, hogy a földön találtam magamat a papírokat pedig szét hullva körülöttem. Felnéztem a tettesre, de az arcát nem láttam a szembe sütő nap miatt.
- Jaj ne haragudj, nem akartam!


4 megjegyzés:

  1. Fantasztikus rész!!Annyira jó hogy mindig ki...sz Lisa Sebbel!!A vége az ami nem tetszik.Mi az hogy itt abba hagyod???:D Örültem hogy hoztál frisset, ami azt illeti megérte rá várni mert nagyon jó volt!!Így tovább várom a folytit!!

    VálaszTörlés
  2. Imádtam..jaj amit Seb lepisloghatott azért a sütiért ejj..*-*
    És az a 4 kör amit Tommi javasolt..megnézném be e tartja..xD
    és egyet értek az előttem szólóval..olyan jó rész lett hogy megérte várni.. :D
    De mi ez a befejezés..??Ki az a tapintatlan aki fellökte..??
    Új szereplőt kapunk..??
    Ne húzd már sokáig könyörgöm..kérjük a folytatást..*-*:DD

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  3. Szupr resz let. Anyira birom mikor Lisa es Seb civakodnak olyankor ojanok mint ket tini.Nagyon varom a folytit ,sies vele!!!

    VálaszTörlés
  4. Juj de jo resz let.Seb es Lisa anyira edesek mikor ilyen semisegeken veszekednek.Sies a kovi resszel mert mar nagyon varom!!!

    VálaszTörlés