2011. november 9., szerda

29. rész

Sziasztok! :D Itt a friss. Kíváncsi lenék a véleményetekre :D Szóval komizzatok- komizzatok ;D ♥


- Legközelebb figyelj jobban- fogadtam el a kezét, majd felhúzott a földről. Csak akkor vettem észre hogy ki jött nekem. Nem más mint a kis spanyol Jaime Alguersuari. Nagyokat pislogott rám azokkal a tenger kék szemeivel. Nem tudom talán meglepődött?
- Igen, és tényleg nagyon sajnálom, általában mindig az orrom elé nézek- sajnálkozott újra.
- Jó-jó rendben van- eresztettem felé egy mosolyt, majd együtt szedtük fel a papírokat.
- Kárpótlásul meghívhatlak egy italra?- kérdezte kedvesen.
- Hm rendben- mosolyogtam.
- Akkor egy óra múlva a Paddock kávézóban?
- Ott leszek- mosolyogtam, majd tovább álltam. Bementem, majd Chris irodája felé vettem az irányt. Bekopogtam, de nem jött válasz. Lenyomtam a kincset, és bekukucskáltam. Azonban valaki hátulról megbökött és annyira megijedtem, h megint kiestek a kezemből a papírok.
- Ohh ezt muszáj volt?- kérdetem Sebet
- Nem hagyhattam ki- vigyorgott.
- Inkább segíts összeszedni- guggoltam le.
- Amúgy mit keresel itt?- kérdezte a pappírokat szedve.
- Egy nő rám bízta ezeket, hogy vigyem el Chrisnek.
- Jaa értem- egyenesedett fel. Benyitottam és az asztalára raktam a mappa kupacot.
- Amúgy csini a fekete tangád- támaszkodott az ajtófélfának.
- Mi van?
- Véletlenül megláttam amikor leguggoltál- vigyorgott kajánul.
- Te perverz állat- megakartam ütni, de elkapta a kezemet és mélyen a szemembe nézett. A szemeiben teljesen elvesztem. Szorosan megához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Újra eszembe jutottak az este emlékei és a testem már nem engedelmeskedett nekem. A fenekem alá nyúlt, a lábaimat pedig a csípője köré fontam, így éreztem éledező vágyát. Ráültetett az íróasztalra, ahonnan mindent lesöpört, papírok tollak mappák hullottak a földre. Érzékien a nyakamat csókolgatta, szívogatta, amit én halk sóhajokkal jutalmaztam. A ruhámat feltűrte és a keze már a bugyimat rángatta lefelé. Én sem tétlenkedtem azonnal kikacsoltam az övét, lehúztam a cipzárját, és megszabadítottam a boxerétől. Közelebb húzott magához és megéreztem magamban férfiasságát. A számra kellett harapnom, hogy ne kiáltsak fel. Isteni érzés volt magamban tudni. Az asztal szélébe kapaszkodva élveztem a helyzetet. Egyre mélyebbek és gyorsabbak lettek a lökései, amit én még jobban élveztem. A szívem felgyorsult a levegőt szaporábban vettem. Éreztem már hogy közel vagyok a csúcshoz, és ezt láthatóvá is tettem. Seb megához húzott és az ajkát az enyémre tapasztotta, hogy ne síkiasak fel a gyönyörtől. A kimerültségtől visszazuhantam az asztalra. Seb is közel volt már, így kivette és a lábamra élezett fel. Seb a kezével megtámaszkodott az asztalon én úgy próbálta szabályozni légzését. Amikor minden kitisztult körülöttem, leugrottam az asztalról és körbenéztem.
- Mit műveltünk már megint??- Seb rám nézett, majd az asztalra, de nem válaszolt. Lehunytam a szememet, sóhajtottam, majd leültem a kanapéra és csak bámultam a szétszórt papírokat a földön. Seb visszavette a nadrágját, és mellém ült. Rám nézett és bűntudatot véltem felfedezni a tekintetében.
- Én…sajnálom- bökte ki nagy nehezen.
- Micsoda? Sajnálod? Még is mit?- kezdtem kiakadni.
- Pissszzzt, halkabban még valaki meghallja! Én…én ha..
- Beszélj érthetően!
- Ha a közelemben vagy én egyszerűen nem tudok uralkodni magamon! Egyszerűen olyan szexuális kisugárzásod van, mint egy nőnek sincs. Főleg ma, amikor megláttalak ebben a rövidke ruhában…huuh… Nem tudok parancsolni a testemnek, ha itt vagy mellettem. – kikerekedett szemekkel pislogtam rá. Nem tudtam mit kéne érezzek. Dühöt amiért csak a testem kell neki? Vagy örömöt hogy vonzódik hozzám?
- Én erre inkább nem mondok semmit- álltam fel és az ajtóhoz mentem.
- Várj, ne menj el- fogta meg a karomat. –Beszéljük meg.
- Ez már nekem sok, hónapokig keresztbe teszünk egymásnak, utána meg azt mondod legyünk barátok és végül a főnök asztalán kötünk ki? Ez mi?? Én ezt nem értem!- néztem rá kétségbeesetten.
- Én sem… - hajtotta le a fejét.
- Szerintem össze kéne pakolni, mert ha a főnők ezt meglátja kitér a hitéből. – mosolyogva bólogatott, majd elkezdtünk összepakolni. Nagyjából mindent a helyére tettünk. Seb kinézett, hogy nincs-e valaki a folyóson, intett, hogy mehetek, majd becsuktuk az ajtót.
- Úr isten mennyi az idő? – kaptam a szám elé a kezemet.
- Őöö pontosan negyed 6- mutatta az óráját.
- Elkéstem!-
- Honnan?
- A találkozóról.
- Miféle találkozóról?
- Mi ez ? Kivallatás? Amúgy Jaime-vel találkozok, ha annyira tudni akarod.
- Minek?
- Jaj nem érek rá én ezekre- futottam előre, amennyire tudtam a magas sarkúmba. Ahogy a kávézó elé értem, megláttam ahogy egy asztalnál egyedül ül és a telefonját nyomkodja. Bementem és egyenes oda mentem hozzá.
- Szia! Sajnálom, hogy késtem- ültem le vele szembe.
- Semmi gond- mosolygott szelíden. – És mit kérsz? Üdítőt, kávét, teát?
- Egy üdítő jól esne.
- Rendben- rendelt két narancs juice-ot.
- És hogy hívnak?
- Elisabeth Szepessy
- Ez miféle név? Milyen származású vagy?
- Magyar, angol és brazil keveréke- mosolyogtam.
- Hűhha, akkor ezért vagy ilyen gyönyörű!
- Oh, köszönöm- pirultam el egy kicsit. 2 órán át ültünk a kávézóban, és beszélgettünk. Nagyon megkedveltem Jaimet, értelmes, okos, kedves férfi és nem utolsó sorban nagyon helyes. Olyannyira kedves volt, hogy felajánlotta, hogy vissza visz a szállodába, pedig ő a pályán lakott. Elfogadtam az ajánlatát, de csak azért, mert a kocsit Molly elvitte. Az odavezető úton vicceket meséltünk egymásnak, így eléggé szórakozottan és jókedvvel tértem vissza a hotelbe. A jókedvem a velem szembe lévő emberekre is ráragadt, mert mosolyogva rájuk köszöntem. Egyedül Seb volt az aki furcsa arcot vágott, és csak egy halk szia hagyta el a száját. Beérve a szobába, Mollyt é Tommit kaptam rajta, amint épp egymás szájában matatnak és a kezük elég intim helyen voltak.
- Hoppá! Bocsi! Bocsi!- csuktam vissza az ajtót. Bementem a fürdőbe és átöltöztem az otthagyott rövid gatyámba és pólóba, majd megfogtam a telefonomat és kiléptem az ajtón. Csakhogy beleütköztem a kicsi németbe.
- Te mit csinálsz itt?- kérdeztem
- Semmit!- vágta rá azonnal.
- Aha, persze! Ha Mollyt vagy Tommit keresed, ne zavard őket, mert bent vannak és elég intim dolgokat csinálnak!- húztam fél mosolyra a számat.
- Ohhhh, már értem- vigyorgott kajánul. Ekkor megszólalt a telefonom, sms-t kaptam.
Remélem jól érezted magad velem! Ha van kedved ismételhetnénk, csak akkor valami sokkal izgalmasabb helyre vinnélek el ;) Jaime ”
„Nagyon jól éreztem magamat :D És én benne vagyok egy második taliban ;)Lisa”
„Szuper :DD Majd még úgy is összefutunk és akkor megbeszélhetjük. De most elmegyek aludni :)”

- Te kivel sms-getsz? – kíváncsian hajolt a telefonom fölé.
- SKH!
- Hee??
- Semmi közöd hozzá- nyújtottam ki a nyelvemet. Megsértődve trappolt el mellőlem. Idétlen gyerek!
„ Rendben van, szép álmokat :* ;) ”
„ Köszi, neked is :* :D”

Mosolyogva, mentem végig a folyóson egészen a liftig, majd megnyomtam a tetőtér gombot. Egy üvegajtó vezetett ki a szabadba. Kint néhány lámpa világított, elvetve néhány pad és egy két dísz növény. Lefeküdtem az egyik padra és néztem a csillagokat. Gyönyörű volt ma az este, mert egyetlen felhő sem volt az égén, ezernyi csillag ragyogott fent és épp telihold volt. Megkerestem a megfelelő zenét és halkan elindítottam. Bruno Mars- Today my life begins . (http://www.youtube.com/watch?v=BQaM5KhndhI ) Amint megszólalt, visszagondoltam arra, hogy kb. 3-4 hónappal ezelőtt nem gondoltam, hogy itt fogok tartani. Az életem gyökeresen megváltozott. Már nem az a lány vagyok aki voltam, annál sokkal több. Új barátokat szeretem, akik megbecsülnek, és megbízhatok bennük. Persze Molly az maradt a régi, őt soha nem cserélném le!! Akikre gondolok, az Mia, Kevin, Jaime és Seb…bár Seb külön kategória. Őt nem mondhatom barátomnak, de ellenségemnek se. Se szeretőmnek, se páromnak…ő egy meghatározhatatlan ember az életemben. De még is van benne valami olyan dolog ami engem vonz, főleg szexuálisan. Még életemben nem volt részem ilyen kalandban, de tetszik, sőt nagyon is! A mai után meg pláne! Kell, nekem, most!Hirtelen ötlettől vezérelve felpattantam és lelifteztem arra az emeletre ahol a szobája volt. Kopogás nélkül nyitottam be, épp tv-z nézett, így eléggé meglepődött. Megindultam felé és az ölébe ültem, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Meglepődött, de visszacsókolt. Felkapott és a háló felé vitt. Egy újabb nagyszerű éjszakát töltöttünk együtt. Reggel, kicsit fáradtam ébredtem meg. A nap sütött és friss levegő áramlott be. Az ágy üres volt mellettem, csak egy cetlit találtam.
„ Köszönöm az éjszakát, sajnos nem tudtam megvárni míg felébredsz, mert akkor elkéstem volna és Chris a fejemet vette volna. Majd gyere be a boxba, Csók Seb”
„Ui: Mondták már, hogy egy vadmacska vagy az ágyban? :D „

Az utolsó mondaton felkacagtam. Még hogy vadmacska? Ugyan már. Felkeltem és felöltöztem, majd visszamentem a szobába. Mollyt sehol sem találtam, csak még egy cetlit.
„ Kimentem a pályára, majd gyere és mesélek ;) Molly „
Sóhajtottam, majd megcéloztam a fürdőt. A zuhany alatt gondolkodtam el azon hogy ezekbe a napokba teljesen kifordultam önmagamból. Már 3x lefeküdtem Sebbel, pedig nem is vagyok belé szerelmes. Csak szexelgetünk. Ami azt hiszem nem bűn, legalább is remélem. Amikor végeztem, felvettem a munkaruhát és eltaxiztam a pályáig. Egyből Molly keresésére indultam. Sokáig nem kerestem, mert épp Tommival ült a büfében.
- Sziasztok fiatalok!- köszöntem, majd leültem.
- Szia- köszöntek egyszerre.
- Hogy telt az estétek?
- Öö nekem most mennem kell, majd időmérőkor találkozunk- elköszönt, majd megcsókolta Mollyt.
- Szégyenlős- röhögtem. Na de mesélj!
- Hááát, jó volt, sőőt nagyon jóó- pirult el.
- Ohh te kis szerelmes- mosolyogtam.
- Hihi igen, na de te hol voltál?
- Ööööö…háát én…
- Igen?
- Sebnél és….- hajoltam közelebb- lefeküdtünk- suttogtam.
- Ohh, aszta!- lepődött meg.
- Na várj, mondok jobbat, már harmadjára.
- Azt hogy? Csak a buli után meg ezek szerint tegnap este voltatok együtt. Vagy nem???
- Délután Chris irodájában is - nyögtem ki.
- Te nem vagy semmi kisanyáááám!!- kiáltott fel magyarul. 3x lefeküdtél Vettellel!!!!- vigyorgott.
- Ne üvölts még valaki meghallja!
- Ugyan ki érti itt a magyart? Lisa lefeküdt a kicsi némettel!!!- skandálta
- Molly te idióta, csöndben légy már!! Lehet hogy valaki itt ért magyarul, csak nem beszél.
- Ugyan ez abszurd- legyintett, majd az órájára nézett. –Na menni kéne mert időmérő lesz hamarosan.
- Rendben- felálltunk és Seb boxába mentünk. Seb még nem szállt be így személyesen is sok szerencsét kívántunk. Tommi adott nekünk fülvédőt, és felültünk a pultra. Az első szakaszba nem volt semmi meglepetés, a szokásos 6-os hoz Kobayasi csatlakozott. A Q2-ben sem történt komolyabb meglepetés. Barrichello az utolsó pillanatban esett ki. A Q3-ban bejutok nagy része eltaktikázta, így valaki ki sem jött a végén, ők a gumikkal spóroltak. Seb húzta be újra a pole-t. A csapat szokásához híven örült és mindenkivel lepacsiztak. Most először én is együtt örültem a csapattal. A többiek meg is jegyezték, hogy furcsa volt ezt látni tőlem, hogy ennyire örülök Seb első helyének. Igazából nem csak a pole miatt voltam ennyire feldobódva hanem az éjszaka miatt is. De ezt csak Molly észlelhette rajtam, mert csak ő tud egyedül a dologról. Aznap már nem találkoztam Sebbel, azonban Jaime meghívott vacsorázni.
- Molly ez jó lesz?- kérdeztem barátnőmet
- Hogy ez??Hova készülsz strandra?
- Most miért? Mi a bajod ezzel a ruhával?
- Ez nem vacsorázáshoz való! Na majd én választok neked!- Molly berohant a szobába és turkálni kezdett a cuccai között. Nagy nehezen előhalászott egy kis fekete ruhát.
- Na ezt vedd fel!!- mondta határozottan, így nem akartam ellenkezni vele, felvettem. A hajamat összekötöttem lófarokba, és egy hosszú kulcscsontomig leérő fülbevalóval koronáztam meg a szettemet. Sikeresen odaértem időben a megbeszélte helyszínre, ami a hotel étterme volt. Jaime egy ingben egy sötét farmerben és egy tornacipőben volt. A haja fel volt zselézve és kiegészítőként egy fonott karkötőt viselt. Jól nézett ki, sőt már-már szívdöglesztően.
- Woow, csodálatos vagy ma este!- csókolt kezet. Oh egy úriember. Bele is pirultam.
- Oh köszönöm, de menjünk mert korog már a pocim!- mosolyogtam.
- Oh persze, nem szeretném azt, hogy éhen halj- kacsintott, majd bevezetett az étterembe. Egy asztalhoz vezetett, ami az üvegablak mellett állt. Gyönyörűen megvolt terítve, díszítésképp egy váza virág és egy gyertya foglalt helyet az asztal közepén. Leültünk és a pincér meg egyből megjelent. Felvette a rendelésünket, majd eltűnt, mint szürke szamár a ködben. Kicsit nehezen indult be a kettőnk közti kommunikáció, mert mindketten zavarban voltunk. Amint kihozták az italokat mindkettőnk nyelve megeredt. Volt szó családról barátokról, múltról, jelenről és jövőről. Ma este is egy újabb oldalát ismerhettem meg. Egy kedves odaadó családcentrikus férfit. Amikor elfogyasztottuk a vacsorát felkísért a szobámig, és ott kaptam tőle két puszit az arcomra. Mosolyogva köszöntem el tőle, majd nagyokat sóhajtva mentem be. Bent a szobába sötét volt, tehát Molly már aludt. Levetkőztem, lemostam a sminkemet és én is bebújtam az ágyba.


3 megjegyzés:

  1. Úristen, úristen, úristen...mondtam már hogy úristen..??
    Egyszerűen csodás lett és még mindig pislogok csak...tényleg megtették Chris irodájában...komolyan mondom megdöbbentem...és azon szurkoltam hogy könyörgöm csak Horner most ne essen be azokért a hülye papírokért..xD De nem jött..;)mondjuk ez szerencse..:DD az elején pedig.. gondoltam hogy Jaime az..és most már érdekel mi lesz összejönnek vagy Seb megakadályozza..vagy épp a csaj lép vissza..??
    Vagy Jaime nem akar semmit..??

    Kíváncsian várom a folytatást..;)

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  2. SZia!!
    Nagyon tetszik a történeted kiváncsi leszek ,hogy ebből vajon egy szerelmi háromszög alakul-e ki:)Tommi és Molly pedig tök cuki!!
    Nessy

    VálaszTörlés
  3. Szia! Imadtam ezt a reszt bar ez nem is kifejezes ere.Else hiszem h mar enyiszer lefekudtek.Remelem Jamie nem fog a ketok dolgiba nagyon bekavarni.Siess a folytival mert mar nagyon-nagyon varom!!! Pusziiiii:Krisztina

    VálaszTörlés