2011. augusztus 13., szombat

19.rész

Kora este már visszamehettünk a szállodába, mert már semmi dolgunk nem volt. Miával és még néhány csajjal kihasználtuk a wellness nyújtotta lehetőségeket. Fél óra masszázs fél óra szépítő iszappakolás. Nagyon jót tett a bőrömnek ez a kis kényeztetés, így tele energiával mentem vacsorázni. Több kedves Red bull szerelő meg is jegyezte hogy csak tündöklök a sok fárad arc közül. Így nem csak a testem frissült fel hanem a lelkem is nyugodtabb lett a dicső szavak hallatán. Vacsora után a lányok nyugovóra tértek ahogy én is, csak hogy össze-vissza forgolódtam az ágyban. 1,5 óra után már meguntam, így hirtelen ötlettől vezérelve felkaptam magara a selyem köntösömet, beleléptem a papucsomba és elhagytam a szobát. Az utam egyenesen a tetőre vezetett ahol egy csodálatos kiskert terült el. A kert kör alakban volt kialakítva. A kör szélén virágok, bokrok, kisméretű fák, beljebb kavicsos út, néhány pad, végül középen egy megvilágított szökőkút. Odamentem és leültem az egyik padra, pont a szökőkúttal szembe. Felhúztam a lábaimat törökülésbe és becsukott szemmel szívtam magamba a hűs tengeri levegőt. Néha-néha felálltam és körbe jártam a kertet, megszagoltam néhány virágot, majd újra vissza leültem. Közben pedig az ajtót fürkésztem. Mintha azt vártam volna hogy valaki benyit. Vártam,de nem tudom hogy kire. Csak vártam…Már egy jó ideje ott ültem és már fáztam is egy kicsit, ezért inkább úgy döntöttem hogy visszamegyek. Megfázni sem akartam, meg különben is már kezdtem álmos lenni,így visszamentem a szobámba. Az óra már 3órát mutatott, így gyorsan bebújtam a takaró alá és egyből elaludtam. Reggel arra ébredtem ahogy napsugarak cirógatják az arcomat. Végre egy kis napsütés. Kipattantam az ágyból, kinyitottam az erkélyajtót beengedtem a napfényt. Kint egyből megéreztem a tenger sós illat. Nagyokat szippantottam belőle amitől teljesen felébredtem. Visszamentem,felöltöztem,fogat mostam, kisminkeltem magamat és lementem megreggelizni. Ma is ugyan így mentünk ki a pályára ahogy tegnap. Kint már elég sokan voltak. Főleg tévések,riporterek és néha-néha feltűnt néhány fontos ember. Még volt fél óra az első edzésig, így addig beültem a büfébe és elfogyasztottam egy cappucinot. Amikor kiittam a pohár tartalmát, Miát kérleltem hogy nézze meg velem a szabadedzést, de ő közölte hogy az edzések tök unalmasak és érdektelenek. Szerintem meg egyáltalán nem unalmasak hanem izgalmasak. Így csak egyedül indultam el a boxok felé. Egy pillanatra megálltam a két fiú boxa előtt és némi hezitálás után Seb boxába mentem, mert Mark csapatából nem ismerek senkit Sebébe legalább Tommit, Kevint és Mike-ot. Bár az utolsó személlyel nem igazán akartam találkozni. Az egyik fal mögött megbújva figyeltem, hogy a fiúk hol vannak. Seb kint van a pályán míg Mike-ot sehol sem látom. Annyira belemerültem hogy megnézzem hogy tiszta-e a levegő hogy Tommi észrevett.
-Áh szia Lisa, gyere csak beljebb- terelt oda az egyik pulthoz. –Ülj csak fel rá.
- Hát nekem jó volt ott is- mutattam az előbbi helyemre- Ott legalább nem lát se Seb se a kamerák.
- És ott szeretnél 1,5 órát végig állni?
- Nem igazán…
- Na, hát akkor meg csüccs fel!- megfogta a derekamat és a lábamat, majd felrakott a magas pultra, Még reagálni sem volt időm, olyan gyorsan csinálta. Kicsit hátrébb húzódtam a sarokba, hogy azért ha lehet akkor minél kevesebbet mutassak magamból. Tommi is felült, majd a kezembe nyomott egy fülvédőt és együtt néztük az edzést. Annyira elmerültem hogy észre se vettem Seb-et visszatolták a boxba. Elakartam menni, de Tommi megfogta a kezemet.
-Hova mész?
- Nem akarom hogy meglásson…
- Nem fog kiszállni- mondta határozottan
- Biztos?
- Persze- mosolygott szelíden. Mivel Tommi meggyőzött, így végig ott maradtam. Az edzés végén láttam hogy Seb kiszáll, leugrottam a pultról és eltűntem. A paddockban sétáltam amikor láttam hogy Mia egy ferraris férfival beszélget. Nem is inkább flörtölésnek tűnt mint beszélgetésnek.
- Elrabolhatom?- mentem oda hozzájuk.
- Igen, de csak ha visszahozod- kacsintott rám. Én pedig mosolyogtam neki egyet és elhúztam onnan Miát.
- Lepaktálsz az ellenséggel?
- Csak beszélgettünk
- Aha. Beszélgetésből találkozás lesz abból csók,szex, szerelem és végül meg van a botrány!
- Miféle botrány lenne ebből?
- Tudod hogy milyen a sajtó…ebből azt találnák ki hogy a Ferrari és a Red Bull adatokat cserél rajtatok keresztül.
- Miii?? Ez hülyeség!
- Igen az, de a sajtónak egyáltalán nem! Úgy hogy nagyon vigyázni kell! Ha pasizni szeretnél akkor válassz a saját házunk tájáról
- Hmm igazad lehet- gondolkodott el- De olyan aranyos az a pasi- nyavalygott
- Jaj te!- karoltam bele- A Red Bullos fiúk a leghelyesebbek az egész paddockban- mosolyogtam rá, amit viszonzott. A büfébe érve az egyik lány odajött hozzám és a kezébe egy újságot szorongatott.
- Nem is tudtam hogy a mi kis német pilótánkkal jársz- vigyorgott rám Fatima.
- Mi van??
- Tessék- dugta az orrom alá az újságot. Nem kellet volna megnéznem inkább. A címlapon mi szerepeltünk, az a kép volt ahol a liftbe voltunk és Seb rajtam feküdt. A cím pedig még rosszabb volt: „ A világbajnok és a Red Bull egyik cicája a liftben estek egymásnak” – az újságot szorongatva leültem az egyik székre és olvasni kezdtem „ …Csütörtökön a Hilton szállodában lencsevégre kaptuk a világbajnokot, Sebastian Vettelt ahogyan letámadta a liftben a Red Bull egyik hostess lányát aki láthatóan nagyon évezte ahogy a világbajnok rajta fekszik. Nem tudni mik történhetted addig ameddig a lift le nem ért, de biztosíthatjuk hogy Sebastian ezt nem tudja kimagyarázni. Vajon mit szól ehhez az egészhez Vettel barátnője Hannah?...”
- Édes istenem- kaptam a számhoz- Azok a mocskok!!- vágtam földhöz az újságot. Annyira felment bennem a pumpa hogy még rá is tapostam.
- Héhé, nyugi- nyugtatott Mia.
- Látod milyenek, na én erről beszéltem!! Mindenből óriási ügyet tudnak csinálni, és persze állandóan hazugságokat írnak. Ennek semmi valóságalapja sincs!!- mondtam „kissé” ingerülten. Leültem és a kezembe fogtam a fejemet. Mia is leült velem szembe és csak nézett.
- Nem olyan nagy baj- szólalt meg
- Hát persze hogy nem, hiszen nem neked kell majd magyarázkodnod- morogtam a kezeim közül.
- De hát nem azt akartad elérni? Hogy minél jobban idegesítsed?
- De nem így akartam, nem akartam beleturkálni a magánéletébe és most több mint valószínű miattam fogja kidobni a barátnője és akkor engem kiutál még a világból is. Én csak…- ekkor hangos ajtó csapkodásra lettem figyelmes és egy eléggé dühös német tartott felém. Felálltam és vártam az üstökös becsapódását.
- Ezt mivel magyarázod???- szűrte ki a fogai közül és odavágta elém az újságot.
- Semmivel, ugyan miért kéne megmagyarázni? Te fekszel rajtam és nem én rajtad- fontam keresztbe kezeimet.
- Jó de te ha nem kezdesz el csapkodni akkor ez mind nem történik meg!!!- emelte fel a hangját
- Én vagyok a hibás???
- Igen te! És azért is te leszel a hibás ha Hannah megtudja! Most majd magyarázkodhatok neki! Miattad!!
- Na idefigyelj Sebastian Vettel- léptem közelebb hozzá,de nem fejeztem be mert az egész büfé minket figyelt- majd megbeszéljük máskor! – szűrtem ki a fogaim közül, majd elviharoztam, egyenesen vissza a hotelbe. Jelen pillanatban az sem érdekelt, hogy ott kellett volna maradnom. Bevágtam a táskámat a sarokba, majd levetkőztem és beálltam a zuhany alá. Jó volt kicsit felfrissülni és lenyugodni. Úgy döntöttem egész nap filmet fogok nézni. Rendeltem fel magamnak pattogatott kukoricát és hozzá colát. Előhalásztam a bőröndömből a cd tokot és beraktam egy filmet. Mielőtt bekapcsoltam volna megérkezett a kaja és a pia. Gyorsan elhúztam a függönyöket, hogy jó sötét legyen, mert csak úgy jó filmet nézni, majd elnyúltam a kanapén. Már 4 filmet néztem meg, és már épp az 5.-et néztem amikor kopogtattak. Nyöszörögve felálltam és kinyitottam az ajtót.
- Szia csak a mobilodat hoztam vissza- nyújtotta át a kis készüléket Tommi
- Oh otthagytam volna? Észre se vettem. Köszi. Gyere csak be- tereltem beljebb.
- Filmet nézel?- mutatott a tv irányába
- Igen már vagy az 5.-et- kapcsoltam villanyt hogy azért látni is lehessen valamit, majd odamentem a ablakokhoz és széthúztam a függönyt, csak hogy meglepődve tapasztaltam hogy kint már sötét van.
- Hány óra van?
- Már 9.
- Jesszus, észre se vettem hogy ennyire elment az idő- nyitottam ki az ablakot hogy azért jöjjön be egy kis friss levegő. Utána pedig leültem a fotelbe.
- Gondolom láttad az újságot…
- Igen láttam és a kis veszekedéseteket is láttam. Nem gondoljátok hogy abba kéne hagyni ezt a macska-egér játékot? Inkább béküljetek ki!
- Ezek után? Szerinted van valamennyi esélye a békülésnek? Egyenlő a 0-val!! Meg különben is megvádolt azzal hogy ez az én hibám, meg hogy ha szétmennének a kis barátnőjével azért is én lennék a hibás!
- Ezt a kis affért leszámítva látszik hogy vonzódtok egymáshoz és nem birtok egymás nélkül meglenni!
- Miiii?? Tommi neked elmentek otthonról?- pattantam fel
- Nem inkább csak én látok tisztán! Állandóan marjátok egymást megállás nélkül! Így próbáltok meg egymáshoz közel kerülni, nem hogy inkább rendesen csinálnátok!
- Tommi fejezd be!
- Nem mert mindketten makacsok vagytok és nem meritek egymásnak bevallani! Hogy odavagytok egymásért!
- Tommi hogy lennék már oda azért aki keresztbe tesz nekem és megvádol olyan dolgokkal amikről nem tehetek
- Látom nem érted…de nem baj, ha nem fogadjátok meg amit mondom, majd az idő rendbe teszi a kettőtök kapcsolatát – nem szóltam semmit csak faarccal Tommitra néztem. Elköszönt, majd elment én pedig ott maradtam egyedül a hülye gondolatokkal amiket Tommi ültetett a fejembe. Összezavarodtam! Ezt teljes bizonnyal állíthatom. Lehet igaza van Tomminak, de lehet hogy nem!? Még magam se tudom hogy mit akarok. Háborúzni vagy békülni? Vajon melyik lenne a jobb?

2 megjegyzés:

  1. Végre első komi..hát igen most igyekeztem..♥
    És...van újságcikkünk..Imádtam..*-*
    Tommi juj de igaza van neki...és remélem erre Seb és a csajszi is rájön..:D
    Azonban én még olvasnék pár szívatást..kíváncsivá tesz Seb hogy vág vissza..s milyen ötletet agyal ki...Hmm..és lesz balhé vagy sem abból hogy a csajszii idő előtt lelépet..

    Várom a folytatást...

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  2. szia. :D♥
    Hmm, botrány!! :D Szeretem. :P♥♥ És egyetértek Sebita kommentjével, hogy Tomminak igaza van, csak a két fiatalnak kéne belátnia végre. :D
    Ah, imádom, kíváncsi vagyok, hogy folytatod. *-*
    Puszi.♥

    VálaszTörlés