2011. augusztus 26., péntek

22. rész

Este fele visszamentem a hotelbe. Úgy éreztem ennyi ünneplés elég volt a győztesnek. Mivel tegnap már nagyjából összepakoltam, ma csak egy két dolgot kellett a bőröndbe pakolni. Átvedlettem egy kényelmes cuccba. Nevezetesen rövidnadrág és ujjatlan póló. A kézi poggyászba raktam egy meleg pulcsit, mert Magyarba még mindig nincs nagyon meleg. Kijelentkeztem, a kulcsot leadtam és elhagytam a szállodát. A taxiban írtam egy üzenetet Miának hogy már hazautazok és hogy majd Malaysiában találkozunk. Kint a reptéren gond nélkül és gyorsan becsekkoltam. Mielőtt felszálltam volna vettem egy óriási szendvicset mert már farkas éhes voltam. Ahogy ledobtam magam a helyemre, falatozni kezdtem a fincsi szendvicset. Néhány perc alatt betermeltem. A közben mellettem lévő pasas csak nézett.
- Most meg mit néz?- kérdeztem nem épp szépen
- Semmit, csak nem fér a fejembe hogy egy ilyen kis hölgybe hogyan fér ekkor szendvics- mosolygott.
- Háát könnyen- húztam félmosolyra a számat. A kézi poggyászomból előkerestem a fülhallgatómat és az mp4-esemet. Ahogy elindítottam az első számot, hátra hajtottam az ülés és lehunytam a szememet. Az első néhány számot végig hallgattam,de az egyik lassúbb szám közepénél elaludtam. Az egész repülő utat végig aludtam, és közben össze vissza álmodtam minden hülyeséget. Arra ébredtem fel hogy a mellettem ülő hapsi bököd.
- Nem sokára leszállunk- közölte kedvesen. És persze a képébe ásítottam. Na szép Elisabeth ennyit az illedelemről. Mielőtt leszállt volna a gép megigazítottam a ruhámat, a hajamat pedig átfésültem. Amikor kiértem a gépből, nem igazán számítottam senkire se hogy fog várni,így eléggé váratlanul ért, hogy megpillantottam az én drága barátnőmet.
- Lisaaaaa!!!!!- futott felém, majd a nyakamba ugrott.
- Úr isten Molly megfojtasz!
- Oh bocsi,bocsi, de nagyon örülök neked!! - tényleg örült, mert majd kicsattant az örömtől.
- Én is rettentően örülök neked ,és nagyon hiányoztál- öleltem meg, de most finoman ölelt vissza.
- Te is, na de menjünk- kikapta a bőröndöm fogóját a kezemből és már húzta is maga után. Kint egyből megcsapott a hideg levegő így gyorsan elő kerestem, a pulcsimat. Körülöttem az embereke téli vagy tavaszi kabátban, csizmában,sálban és sapkában voltan. Én pedig csak rövid farmernadrágban és meleg hosszú ujjú kapucnis pulcsiba és egy tornacipőben voltam. Alig vártam már hogy beüljek a kocsiba, mert mindenem fázott. Bent a kocsiban Molly egyből felkapcsolta fűtést és néhány másodperc múlva kellemes meleg terjengett a térségben. Amikor megékeztünk, nem akartam kiszállni a meleg kocsiból, de Molly rábeszélt hogy odabent a kandalló előtt sokkal jobb lesz. Gyorsan kiszálltam a kocsiból és a bőröndöt akartam kiszedni a csomag tartóból, de Molly beküldött a házba, mert félt hogy megfázok. A csomagot ráhagytam, majd beszaladtam a házba Cimbi ketrecével együtt. Egyből a szobámat céloztam meg, ahol magamra kaptam a melegítőmet. Miután felvettem a meleg cuccokat, begyújtottam a kandallót. Molly már a konyhában főzte a finom teát. Amíg elkészült addig felcipeltem a szobámba a bőröndömet. Mire felértem az utolsó lépcső fokon már nagyon kifáradtam és le is izzadtam. Gyorsan bedobtam a szobámba, majd lementem a nappaliban ahol már Molly várt egy finom csésze teával. Megfogtam a sajátomat és belekortyoltam.
- Hmm finom- mosolyogtam rá kissé bódultan.
- Örülök, na de mesélj.
- Húh, oké, csak üljünk közelebb a kandallóhoz. – úgy is tettünk leültünk a szőnyegre és belekezdtem a mesélésbe. Elmondtam hogy milyen Ausztráli, hogy megismerkedtem egy lánnyal akit Miának hívnak, majd elmeséltem a csínytevéseimet, amin persze annyira röhögött hogy majdnem kiköpte a teáját. Elmondtam hogy sokat beszélgettem Tommival is, össze haverkodtam Christiannal, és persze azt is megemlítettem hogy apám részvényeket vett. Molly hol hüledezett hol röhögött, hol pedig komolyan bólogatott. Az egész délutánt végig meséltem, így mire végeztem már 6óra volt.
- Húh hát nem volt egy semmi 4 napod- mosolygott.
- Hát nem- mondtam egy ásítást elnyomva.
- Na látom fárad vagy, menj feküdj le, majd holnap találkozunk a suliban.
- Ohh tényleg holnap suli- masszíroztam meg a homlokomat- Szuper!
- Már csak néhány hónap és vége! Gondolj erre- bíztatott.
- Igaz, na elmegyek lefekszem, mert már alig látok valamit- lassan feltápászkodtam, majd elbúcsúztam Mollytól. Mielőtt felmentem volna aludni a kandallót eloltottam, mert nem akarok arra ébredni hogy ég a ház. Felvonszoltam magamat az emeletre és mielőtt lefeküdtem volna Cimbinek kicseréltem a vizét, és enni adtam neki. Ruhástól dűltem az ágyba, ahol egyből elért az álomvilág. Másnap a telefonom csörgésére ébredtem. Csukott szemmel próbáltam elérni az éjjeli szekrényről, közben pedig szitkozódtam.
- Mi van?- szóltam bele nem épp kedvesen.
- Ébresztőőőőőő!!- kiabált bele Molly.
- Hagyjál, már Molly- nyüszítettem bele a telefonba.
- Suli van kelj fel, van fél órád elkészülni, mert megyek érted- majd kinyomta. Bambán néztem az elsötétült telefonomra, majd morgolódva felkeltem. A fürdőszobában több mint 15 percet töltöttem ,így nem sok időm marad össze pakolni cuccokat és felöltözni. A gardróbban ami az kezembe akadt azt vettem fel. Egy válltáskába gyorsan beledobtam minden szükséges, cuccot. Füzeteket, könyvet, tollat. Letelt a fél órám, de Molly még sehol, így gyorsan adtam ennyi és inni Cimbinek. Ahogy végeztem dudaszót hallottam. Kinéztem és Molly integetett fel. Visszaintettem neki hogy még 5 perc. Gyorsan leszaladtam, felkaptam a csizmámat és a kabátomat, a táskámat pedig a vállamra raktam. A kocsiba beülve, megcsapott a meleg levegő.
- Na végre álom szuszék- hajtott ki az utcából.
- Nem te repülted át a fél földet tegnap- ásítottam egyet.
- Jó-jó értelek, de csinálj valamit magaddal mert úgy nézel ki mint a mosott szar- közölte vigyorogva.
- Kösz- mondtam szem forgatva
- Bocs, de ez az igazság. Inkább én mondjam meg, mint valamelyik pláza picsa az osztályból- bólintottam egyet, majd kifelé bámultam. A suli nem volt messze kocsival. Kb. 10 perc, de én sikeresen bealudtam. Molly rángatott meg, hogy ébredjek mert megérkeztünk. Kiszálltam és egyből a suli büféje felé vettem az irányt. Kértem egy dupla fekete kávét,hátha attól felébredek. Az első óra előtt megittam, és kicsit segített rajtam. Legalább annyira képes voltam hogy jegyzetelni tudjak. Az utolsó óra végére megint eluralkodott rajtam a fáradtság, így amikor kicsengettek egyből mentem haza. Molly még marad érettségire felkészítő pót órára, de én nem. Haza buszoztam, de szörnyű volt. A buszon rengetegen voltak, ráadásul büdös is volt. Levegőért kapkodva, szálltam le a buszról. Meglepődve tapasztaltam hogy az ajtó nem volt bezárva. Először azt hittem betörtek, de utána leesett hogy csak apám lehet itthon. Beérve lerúgtam a kabátomat, a kabátomat a helyére raktam és felmentem a szobámba. Cimbi cincogva fogadott, de nem törődve vele, belevetettem magam a pihe puha ágyba. Még sosem voltam ilyen fáradt mint most, de valószínű megviselt ez az időeltolódás és a hosszú repülőút is, mert még soha nem mentem ilyen messze. Másnapra már teljesen kipihentem magam és újult erővel vetettem bele magamat a tanulásba.

3 megjegyzés:

  1. kedves csajszi! újabb díj nálam, tőlem neked kérlek nézz szét nálam! SOk sok Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. lécci , lécci , lécci , lécci , lécci,lécci....
    ne kínoz
    Már nagyoooooon de nagyoon vároma frisst :)

    VálaszTörlés
  3. babyliss nano titanium - iTaniumArt
    BABYLIS nano titanium is a new, babyliss pro nano titanium hair dryer lightweight plastic titanium tools cartridge system, that has a very unique composition. titanium mens rings There is apple watch 6 titanium one piece of titanium price material that

    VálaszTörlés