2011. július 8., péntek

11. rész

Visszaérve a szobába még mindig dühös voltam, de már nem annyira, mint fél órával ezelőtt. Levettem a cipőmet, mert már a lábam kezdett fájni benne. A ruhámat pedig a fürdő felé elhagytam, így fehérneműbe mentem be. Bent levettem a maradék ruhámat, beálltam zuhany alá és magamra folyattam a forró vizet. Segített egy kicsit ellazítani. Sokáig nem voltam bent, mert fárad voltam. A köntösömben mentem ki, ahol Molly az ágyon terpeszkedett.
- Na mehetsz szabad a fürdő- nagy nyögések közepette tápászkodott fel, majd bevonszolta magát a fürdőbe. Ameddig bent volt, elkezdtem pakolni a bőröndbe, mert holnap nem lesz nagyon időnk. Sikeresen vissza gyömöszöltem a ruhákat és a cipőket, csak azt hagytam kint amibe holnap megyek illetve ma. Felvettem a pizsimet és bebújtam a meleg takaró alá. Csakhogy nem tudtam elaludni, mert álmos nem voltam csak fárad. Amikor Molly is kijött a fürdőből, ő ahogy letette a fejét már alud is. Elfordultam jobbra utána balra, a hasamra végül pedig a hátamra. De egyik pozícióban se tudtam elaludni. Így inkább felkeltem, nem akartam zavarni Mollyt. Belebújtam a papucsomba, a köntöst pedig a hátamra terítettem és kimentem a nappaliba. Az óra pontosan 4 órát mutatott. Leültem a kanapéra és az asztalon lévő lap top-ot az ölembe húztam és megnéztem az e-mail-emet. Volt rajta egy üzenet így gyorsan megnéztem.
Feladó : Red Bull Racing Team
Örömmel értesítjük hogy a Red Bull vezetői beszavazták önt a 25 legszebb lány közé. A döntő 2011. Március 3.- án 3 órakor lesz Milton Keynesben. A repülő utat és a szállást a Red Bull állja.
Üdvözlettel: Red Bull

Hmm akkor ezek szerint nem kaptam meg a sajtós munkát. Na de nem baj, nem csüggedek, ez is jó. Itt is tudom idegesíteni Vettelt, sőt itt jobban. Megnéztem még pár hírt a neten, utána lecsuktam,majd az asztalra tettem és bementem lefeküdni. Így is már 5 óra volt, max. 4 órát tudok csak aludni, de majd a buszon is alszok. Ahogy elhelyezkedtem szinte egyből elaludtam, de olyan érzésem volt hogy csak most feküdtem le már Molly rángatott hogy keljek fel. Mintha csak perceket aludtam volt. Feltápászkodtam és bevonszoltam magamat a fürdőbe. Elkészültünk és mielőtt elhagytuk volna a szobát, még 1x körbenéztem, majd becsuktuk magunk után az ajtót. Lent a hallban volt a gyülekező, ahonnét csak mi hiányoztunk. Mielőtt elindultunk volna az ofő létszám ellenőrzést tartott. Mielőtt felszálltam a buszra egy energia italt vettem. Direkt nem Red Bullt vettem hanem Monstert. Mindet megittam, de tudtam hogy nem fog használni. Igazam is lett, mert az első 15 percet még kibírtam, de utána bealudtam. Molly ébresztett fel, mert megérkeztünk. Nyögések közepette kinyújtottam az elgémberedett végtagjaimat. Leszálltam a buszról és egyből megcsapott az esti hideg levegő. Összébb húztam a kabátomat, a sapkát pedig a fejembe húztam. A bőröndöket kiszedtük, és hívtunk egy taxit. Szerencsére nem kellett sokat várni rá. Bevágtuk a csomagokat és haza indultunk. Útközben Molly kiszállt én pedig robogtam haza felé. Amikor megláttam a nagy fehér házat,amit otthonomnak hívok, elmosolyodtam. Tipikus modern ház volt. Semmi díszítés, csak a fehér falak és persze sok erkéllyel. Hiányzott már az-az igazság. Kiszálltam, majd kifizettem. A kulcsomat előkeresve bementem a kapun, majd a bőröndöket magam után húzva indultam el. De mind ezt nagyon óvatosan, mert nagyon csúszott az út. Láttam hogy a nappaliban ég a villany tehát apa itthon van. Meglepő, ilyenkor nem szokott itt lenni. Amikor végre beértem, egyből levetkőztem mert itt bent meleg volt és felvettem a Mollytól karácsonyra kapott kutyás mamuszomat. A napaliba érve megpillantottam apát aki épp újságot olvasott.
- Szervusz kislányom- letette az újságot, majd felállt és megölelt. –Na milyen volt a kirándulás?
- Neked is szia! Először is hányszor megmondtam, hogy nem vagyok kislány! Másodszor jó volt- mentem ki a konyhába ahonnét egy almát hozva tértem vissza a nappaliba.
- Jól van na!- mosolygott. És nem szeretnéd részletezni?- kérdezősködött tovább.
- Majd holnap apa, most fárad vagyok- nyúltam el a kanapén.
- Hát jól van- majd visszafordult az újságjához. Kis hallgatás után megszólaltam.
- A Red Bull beszavazott a 25 legszebb lány közé…
- Tényleg??- tette le az újságot a lábára.
- Igen Március 3. án lesz a döntő.
- És hány lány mehet, majd a futamokra?
- 10
- Oh abba simán bent leszel- legyintett.
- Háááát még nem biztos…- ültem fel
- Dehogynem, akkor szerinted miért nyertél meg annyi szépségversenyt? - nem válaszoltam csak felkeltem és felmentem az emeletre. Benyitottam a szobámba és elnyúltam a nagy francia ágyon. Imádtam a szobámba lenni, ez az én kis birodalmam, ahova senki nem léphet be. Látszott hogy különböző ízlésünk van, mert míg apa szereti a kifinomult, modern dolgokat én inkább a kényelmes és színes dolgokra szavazok. Az ágyon gondolkozva rájöttem hogy igaza lehet apámnak, ezt az akadályt simán átugrom. Na nem azért mert ennyire egoista vagyok, hanem mert a sok győzelem ezt bizonyítja. Hasra fordultam és ránéztem a falamra, ahol tele volt képekkel, szalagokkal, érmékkel és koronákkal. Felkeltem és odamentem. Az egyik koronámat, amire a legbüszkébb voltam, a fejemre raktam és odaálltam a tükör elé. Egy lányt láttam benne aki magabiztos, határozott, céltudatos. Igaz hogy már papíron nagykorú, de belül még gyerek, aki törődésre és szeretetre vágyik, amit nem igazán kap meg. Anyám elhagyott így nem kaphattam meg azt a bizonyos „anyai szeretetet”. Apám viszont próbálta ezt pótolni, de nem igazán sikerült neki, inkább megvásárolta a szeretetemet. Megvett nekem mindent amit csak akartam. És ezzel együtt lettem egy kissé elkényeztetett. De ahogy egyre nagyobb lettem levetkőztem ezt, hál’ istennek. Ezt a pillanatot apám kopogás szakította félbe.
- Jöhetsz- mondtam, közben pedig visszahelyeztem a polcra a koronát.
- Csináltam vacsorát
- Te főztél?- lepődtem meg. Apa nagyon ritkán csinált kaját, inkább étteremből szoktunk rendelni.
- Hát igen, a ritka pillanatok egyike- próbált mosolyogni, bár belül ő is érezte hogy főzhetne többször is.
- Rendben mindjárt megyek, csak átvedlek valami kényelemsebbe- bólintott, majd becsukta az ajtót. A gardróbomhoz sétáltam, majd kinyitottam. Hatalmas volt, egy szobát kitett a mérete. Velem szembe egy hatalmas tükör bal oldat cipők, míg jobb oldalt ruhát amik két sorba helyezkedtek el. Hát igen azért itt is látszik az elkényeztetésem. Előkerestem az egyik ruha halomból egy melegítőt, és egy pólót. Magamra húztam és úgy mentem le a konyhába. Az asztal szépen megvolt terítve, ami nem jellemző apára. Általában csak egy tányér és evőeszközök vannak az asztalon, de most szép terítő, poharak, virág és gyertya. A konyhába érve kisebb meglepetés fogadott. Apa abba kötényben volt amit még tőlem kapott a 38. születésnapjára. Még egyetlen egyszer se volt rajta, azonban most felvette. Ahogy közelebb lépem láttam hogy a vacsora, rántott hús és rizs. Emlékszem ezt még én tanítottam meg neki.
- Segítsek?- kérdeztem tőle.
- Nem, nem kell te csak ülj le az asztalhoz- mutatott az ebédlő felé.
- Hát jó, ahogy akarod- leültem a megszokott helyre, bár nem sokszor ültem itt, mert néha beszoktam vinni a nappaliba, vagy fel a szobámba. Nem telt bele 1 perc se, már hozta is ki a vacsorát.
- Na tessék- letette az asztal közepére.
- Hm jól néz ki- nézegettem az előttem elterülő ételt.
- Remélem az íze is megfelelő lesz- vettem ki magamnak bőven, mert elég éhes voltam. Apa egész végi a mozdulataimat figyelte. Elvágtam a húst, majd bekaptam a villámon lévő falatot.
- Na milyen?- kérdezte
- Finom, de tényleg- mondtam egy mosoly kíséretében. De ez most tényleg finom volt, mert volt olyan is hogy nagyon elrontotta, csak nem volt szívem megmondani hogy ez borzalmas, de most nagyon jó lett. Látszott rajta hogy most büszke magára, mert végre sikerült neki valami finomat is összehozni. A vacsorát csendben fogyasztottunk el. Néha kérdezett a kirándulásról. Sok mindent elmondtam, de az nem hogy azzal az idióta Vettel-lel találkoztam és hogy mit műveltünk egymással. Amikor befejeztük segítettem elpakolni apának utána pedig kipakoltam a bőröndömből, amit egyből a mosóba raktam be. Két mosógépünk van, de mindkettőt tele raktam ruhákkal. A cipőket pedig a polcokra helyeztem. Ameddig mosott a gép addig elmentem fürdeni. Megengedtem a vizet a sarokkádba. Tele öntöttem mindenféle habfürdővel, így szinte az egész fürdő a habban úszott, némi túlzással. Levetkőztem és beleültem a habbal teli kádba. Nagyon jó érzés volt ahogy a testemet csiklandozza a hab. Azzal szórakoztam hogy a tenyerembe tettem egy keveset és elfújtam olyan messzire amennyire csak tudtam. Bár arra nem gondoltam, hogy csúszni fog. Amikor kiszálltam kis híján megcsúsztam, de szerencse hogy kád szélébe megtudtam kapaszkodni, mert különben bevágtam volna a fejemet a kemény csempébe. Óvatosan odébb araszoltam ahol már nem volt csúszós és ott öltöztem fel a pizsimbe. Gyorsan feltöröltem még, majd fogat mostam kifésültem a hajamat és mentem a mosókonyhába kivenni a tiszta ruhákat. Már nagyon fárad voltam, de nem hagyhattam bent a ruhákat, különben reggelre olyan gyűröttek lettek volna hogy még a vasaló se tudja kivasalni. Gyorsan kiteregettem, utána pedig lefeküdtem aludni a pihe puha meleg ágyikómba.

Lisa szobája


Nappali


Ház

3 megjegyzés:

  1. Szija! Nagyon de nagyón jó! Mikor lesz új rész xD

    VálaszTörlés
  2. sziia!
    már várom Sebi képét xD Nagyon jó fejezet és úgy érzem, hogy nagyon,de nagyon jó folytatás fog következni! (::: Siess vele kérlek!
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  3. Huhaa..aszem most kezdődik a csúnya visszavágás.. :D
    Lisa apuja meg milyen ari már..mondjuk a vacsorával azt vártam hogy valami bejelentés lesz...talán egy barátnő..de nem így lett.. :P
    Várom a folytatást és azt hogy benne lesz-e a csajszi a legjobb 10-ben...És remélem nem húzol bennünket sokáig..

    Folytatást..MOST..^^

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés