2011. július 9., szombat

12. rész

Másnap az óra csörgésére ébredek. Csukott szemmel próbáltam lenyomni a hangosan csipogó készüléket, csak hogy sikeresen lelöktem a kis asztalról.
- A fenébe!!- morgolódtam, majd utána másztam és végre elhallgattattam, majd visszaraktam a helyére. Először nem ugrott be hogy miért csörög reggel korán 7kor, de kis idő múlva rájöttem hogy suli van. Lassan összeszedtem magamat, megmosakodtam felöltöztem és elraktam néhány könyvet, füzetet. Gyorsan még megetettem Cimbit, szegényt mostanában nagyon elhanyagoltam. Mivel késében voltam, inkább hívtam taxit. Bár mindig busszal szoktam menni, csak ha késében vagyok, akkor szoktam hívni taxit. Amint megjött a taxi, felkaptam a kabátomat, a táskát pedig a vállamra tettem. Beszálltam, megmondtam a címet és már indultunk is. Háromnegyed 8-ra már ott is voltam. Megköszöntem, majd kifizettem. Óra előtt találkoztam Mollyval,majd együtt mentünk be az órákra. Szerencsére ma csak 3 óránk volt így hamar haza értem. Mivel apa nem volt itthon rendeltem kaját magamnak a helyi étteremből. Most nem volt kedvem, se időm főzni, tanulnom kell az érettségire. A matek tanár rám sózót egy halomnyi tételt, a magyar tételekről meg nem is beszélve. Szerencsés voltam, mert tavaly már leraktam az angol és a töri érettségit, így idén csak a magyar és a matek van hátra. Szinte egész nap tanultam a matek tételeket. És ez szinte minden nap így ment, csak egyik nap matek másik nap magyart tételekkel. Március 2.-án kértem kikérőt 2 napra a suliból, mert repülök Milton Keynesbe a döntőre. Este összepakolta egy kis bőröndbe a szükséges dolgokat. Lefekvés előtt pedig felhívtam Mollyt, aki sok siket kívánt. Drága barátosném még beszélt volna, csak hogy én félbeszakítottam, mert álmos voltam már és holnap korán kelek. Elmentem zuhanyozni és utána lefeküdtem aludni. Reggel 6 kor csörgött az óra. Kipihentnek éreztem magamat, pedig nem aludtam 6 óránál többet. Felöltöztem, a hajamat begöndörítettem, egy kis sminket raktam fel, majd mielőtt elindultam volna egy almát megettem. Amikor indulni akartam apám épp akkor jött le az emeletről.
- Tyű de csinos valaki- pörgetett meg
- Áh az még semmi, csak ebbe repülök.
- Már mész is?
- Igen, épp most akarom hívni a taxit.
- Felesleges, majd én kiviszlek- és már vette is a kabátját. Megfogtam a kis bőröndömet és magam után húzva lementem a garázsba ahol 3 autó is állt.
- Melyikkel megyünk?
- A BMW-vel- felnyitottam a csomagtartót és bedobtam a bőröndömet, majd beszálltam előre. Apám is beszállt a kocsiba és elindultunk Ferihegyre. Meglepően sokan voltak a reptéren, főleg a Londoni járaton. De nekem nem volt mitől félnem, mert már van jegyem a gépre. Mielőtt elindultam volna a bejárat felé, még elköszöntem apámtól.
- Vigyázz magadra és sok sikert- ölelt meg apa
- Vigyázok, és köszi- majd egy puszit adott az arcomra. Még integettem neki, majd elindultam a bejárthoz. A csomagomat átvizsgálták, szerencse mindent rendben találtak, majd pedig nem volt más mint felszálljak a gépre. Megkerestem a helyemet, majd leültem az ablak mellé. Egyből beraktam a fülest, és maxra nyomtam a hangerőt. Közben pedig az egyik Red Bull újságot nézegettem. Észre se vettem hogy valaki leült mellém. Balra néztem és egy csaj mosolygott vissza rám.
- Csak nem te is Milton Keynesbe tartasz döntőre?- kérdezte az újságomra mutatva.
- De igen, te is?
- Igen- mosolygott mint mindig – Mia Hampton vagyok – nyújtott kezet.
- Elisabeth Szepessy.
- Te milyen nemzetiségű vagy?- kérdezősködött.
- Hát magyar állampolgár, de van bennem brazil, angol és magyar.
- Tyűha nem semmi. Én teljes mértékig angol vagyok- húzta ki magát büszkén.
- És hogy-hogy itt Magyarországon szálltál fel?
- A nagyszüleimet látogattam meg, akik olyan 20 éve jöttek Magyarországra.
- Jah értem- Az egész utat végig beszélgettünk. Meséltünk egymásnak a gyerekkorunkról, a jelenlegi helyzetünkről és az álmainkról. Nagyon szimpatikus és aranyos lány, úgy érzem nagyon jóba fogunk lenni. Amikor landolt a gép, együtt mentünk átvenni a csomagokat. Még szerencse hogy velem van Mia, mert valószínű eltévedtem volna, mert életembe nem jártam itt, míg Mia már többször volt itt. Megállapítottam, hogy itt kétszer olyan hideg van, mint Magyarországon, és ráadásul még hideg szél is fújt. Az eget pedig vastag fekete felhők fedték Miával az oldalamon mentünk ki a parkolóba ahol elvileg vár minket egy autó ami Milton Keynesbe visz. Nem is kellett sokat keresgélnünk, mert egy fekete autó volt aminek az oldalán egy nagy Red Bull matrica díszelgett. Kiszállt a sofőr és elkérte az igazolványukat majd a papírjára pillantott. Bólintott egyet, hogy beülhetünk. A csomagjainkat a csomagtartóba rakta, majd beült és elindultunk. Az úton nem nagyon szóltunk egymáshoz inkább csak néztük a tájat, meg hát a sofőr is közre játszott, hogy nem beszéltünk egyfolytában. 1óra utazás után, befordultunk a Red Bull főhadiszállása felé. Amikor megálltunk abban a pillanatban leszakad az ég. Mintha dézsából öntötték volna a vizet. Két ember odaszalad a kocsihoz és egy esernyőt tartott felénk. Gyorsan beiszkoltunk, a csomagokat pedig a sofőr cipelte be, aki miattunk elázott.
- Köszönjük- megköszöntük az elázott sofőrnek.
- Nincs mit- majd eltűnt, minket otthagyva. Na szuper!
- És most merre?- kérdezte Mia
- Ha Önök a döntőre jöttek, akkor legyenek szívesek idefáradni- kiabálta a helység másik felében a recepciós lány. Eleget tettünk a kérésének és odamentünk.
- Legyenek szívesek a nevük mellett aláírni –kikerestük a nevünket és alá is írtuk.
- Nem tegeződhetnénk?- kérdezte Mia
- De persze, hogyne- mosolygott a lány. –Adok nektek egy térképet és a szobakulcsot. A pirossal jelzet helyek, oda nektek tilos bemenni, csak a zöld területen közlekedhettek- mutatott rá a zöld részekre a térképen. Megköszöntük, majd a lifthez mentünk. Ahogy felértünk a 3.-ra egyből a térkép segítséget vettük igénybe. Szerencsére könnyen átlátható volt, így gyorsan a szobánkhoz értünk. Kinyitottuk és egy aranyos szoba tárult elénk.
- Nahát igazán otthonos- mondtam, majd beljebb mentünk.
- Melyik ágyat szeretnéd?- kérdezte Mia
- Nekem mind1, úgyis egyforma- Mia elfoglalta a bal oldali ágyat nekem pedig a jobb oldali ágy jutott. Ledobtam magamat rá, és kifeküdtem. Becsuktam a szememet és relaxálni próbáltam. Sajnos nem igazán jött össze, mert kopogtak. Könyörgő szemekkel ránéztem Miára aki felállt és kinyitotta az ajtót. Lusta voltam még felnézni is, így azt se tudtam ki áll az ajtóban. De amikor meghallottam a hangját egyből felugrottam.
- Tommi?- döbbentem meg
- Lisa?? Hát te?- álltam fel és odarohantam hozzá egy ölelésre.
- Jöttem a versenyre- mondtam a nyakába csimpaszkodva.
- Ti ismeritek egymást?- kérdezte Mia
- Igen, de ez egy hosszú történet- néztem Tommira, aki elvigyorodott.
- Csak jöttem odaadni a programot- adott át nekünk egy-egy papírt. – Tyűha ha Seb ezt megtudja..
- Jaj ne!! Ne mondj neki semmit! Nem akarom hogy megtudja! Had legyek neki meglepetés- húztam el a szám előtt a kezemet, mint egy képzeletbeli cipzár lenne ott.
- Rendben egy szót sem szólok- kacsintott.
- De amúgy ő is ott lesz?
- Igen, ő is zsűri lesz.
- Hú akkor nem fogok bekerülni…
- Dehogynem, nem Seb szava fog dönteni, ő csak véleményt mond.
- Jah, akkor jól van, már megijedtem- tettem a kezemet a mellkasomhoz
- Na jó én már semmit sem értek- ment vissza az ágyához Mia.
- Viszont én megyek, még oda kell adnom a többi lánynak a papírokat.
- Oké, még találkozunk- majd elköszöntem egymástól és becsuktam az ajtót. – Na ha szeretnéd elmondom ezt az egészet úgyis még van- pillantottam rá a lapra- 1,5 óránk a kezdésig. Bólintott, majd elkezdtem a mesélést. Egy apró részletet sem hagytam ki.
- Aztaaaaaa- csak ennyit bírt kibökni. – Hogy lehet valaki ennyi szemét?
- Hát látod, na de ha bekerülök, ahol csak tudok keresztbe fogok neki tenni- dörzsöltem össze a tenyeremet.
- De akár ki is rúghatnak ezért ha akadályozod a pilótát.
- Okosan fogom csinálni- húztam gonosz mosolyra a számat.
- Te nagyon gonosz nőszemély vagy- mosolygott ő is.
- Most miért? Megérdemli, nem?
- Meg hát. – a maradék 1 órába elkezdtünk készülni. Először a fürdőruha bemutató lesz, utána pedig beszélgetés lesz. Kicsit olyan mintha egy szépség versenyen lennék. Felvettem a legszebb fürdőruhámat, utána pedig rávettem, amibe beszélgetni fogunk. Mivel itt meleg volt, egy legginget és egy fekete toppot, rá pedig egy vékony mályva-rózsaszín kis kabátot. A hajamat átfésültem és egy kicsit begöndörítettem. Feldobtam egy fekete sminket is, hogy minél dögösebb legyek és annak a szöszinek leessen az álla. Amikor készen voltunk, elindultunk arra a helyre ahol lesz a verseny. Útközben több lány is csatlakozott hozzánk, és el kell mondanom hogy gyönyörűek voltak. Lehet hogy nem fogok olyan simán bekerülni?!...

5 megjegyzés:

  1. nagyon kíváncsi vagyok Seb reakciójára *gonosz vigyor*
    jó rész lett, nyugis :)
    nagyon siess a kövivel, izgatott vagyok :D
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. :OOO Imádtam, de
    Hát itt kell abbahagyni kérem szépen?! :D
    Sebi reakciójára én is kíváncsi vagyok, na meg arra hogy mikor jön a következő fejezet! :P
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  3. húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú de gonosz

    VálaszTörlés
  4. szia.:D
    láttam, hogy írtál hozzám, úgyhogy be is néztem és meg kell, hogy mondjam nagyon megérte. *-*<3 este elolvastam az összes részt és már is imádom. :DD Seb álla biztos le fog esni, amikor megtudja, hogy Lisa is ott van. :D de azt hiszem lesznek még itt gonoszságok. ;D kíváncsian várom a folytatást!:D
    puszi.<3
    (egyébként már írtam ide egy másik komit is, de azt nem mutatta nekem, de lehet, hogy később már látható lesz. úgyhogy, ha két komit látsz tőlem egymás után ezért lesz. xd)

    VálaszTörlés
  5. Hmm...most már 2 dolog állhat útba 1.Seb a zsűriben és a történetbeli Vettelt ismerve minden megfog tenni az érdekben hogy a csajszi ne kerüljön be a legjobb 10-be.
    2.Ezek a gyönyörű lányok..hát kár hogy nincsen kép de ha a csajszi ettől fél lehet benne valami.
    És ez a barátság..hmm..barátság marad a döntő végére is vagy az egyik továbbjut míg a másik nem..

    De nem találgatok tovább kérjük a folytatást gyorsan..!!

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés