2011. július 25., hétfő

16. rész

Hali emberek! :) Meghoztam a kövi részt! :D Viszont megint 1hétig nem leszek, mert megyek "pilótavadászatra" ;D A kövi rész valószínű olyan jövő hét kedd körül feltudom rakni, de nem ígérek semmit! :) Addig is legyet jók és ne rosszalkodjatok ;D Pápá :*


Mivel valószínű hogy nem fogok találkozni Vettellel a Bahraini nagydíj előtt ezért minden időmet a tanulásra fordítottam. Komolyan vettem,mert szeretnék valamit elérni az életben és azt csak úgy lehet ha tanulok. Nagyon gyorsan elment ez az 1 hét, és már itt ülök a nappaliban a mobilom mellettem és várom hogy Dolly felhívjon az információkkal kapcsolatban. Úgy volt megbeszélve hogy futam előtti minden vasárnap felhív,csakhogy az a telefon nem akar csörögni. Mivel már 1 órája itt ülök a kanapén és nézek ki a fejemből, gondoltam lehozom unaloműzőnek a lap-topot és böngészek rajta egy kicsit. Úgy is már rég nem neteztem, mert egyfolytában tanultam. Egyszer csak egy számomra döbbenet hírrel találtam magam szembe. „ HIVATALOS: Elmarad a Bahraini nagydíj” Gyorsan megnyitottam és begyűjtsek több információt erről a hírről.
- „A Bahreini Nagydíj a 2011-es Formula–1 világbajnokság versenynaptára szerint az első futam lett volna, amelyet eredetileg 2011. március 11. és március 13. között rendeztek volna meg, de a bahreini politikai események miatt elmaradt, így az Ausztrál Nagydíj lett az év első futama...”- olvastam fel hangosan. Annyira a hír hatása alatt voltam hogy a mellettem lévő telefonom csörgésére ugrottam egyet és a lap-top a szőnyegen landolt. Szerencse hogy elég vastag szőnyegünk van így semmi baja se lett. Gyorsan felkaptam földről, majd mellém raktam, végül pedig felvettem a telefonomat.
- Háló?- szóltam bele.
- Szia Lisa, Dolly vagyok.
- Szia, mondjad
- Képzeld nem lesz Bahraini futam- hüledezett
- Igen tudom épp most olvastam, döbbenet.
- Az.
- De akkor később nem lesz megtartva?
- Hát az FIA június 3.-án fog dönteni hogy meg lesz tartva avagy nem.
- Aha értem. Akkor a következő futamra kell mennem?
- Igen, Ausztráliába. Majd küldöm e-mailba a fontos dolgokat.
- Oké, rendben, akkor, majd Ausztráliában találkozunk
- Rendben, szia- én is elköszöntem, majd vonalat bontottam. Az első ami beugrott hogy az a szőke német nyert 1 hetet, de Ausztráliában kezdetét veszi a bosszú hadjáratom. Kisebb csínyekben fogom kezdeni és egyre durvább dolgokat fogok csinálni. Ezt már tudtam. Azon az estén földbe tiporta a büszkeségemet és ez az 1dolog amit nagyon nem szeretek. Bár részben én is hibás voltam, mert hülye voltam és hittem neki. Pedig ha hallgattam volna a megérésemre, ami azt súgta „be ne dőlj neki, csak átver”, de én még se hallgattam rá és megjártam. Megigéztek a tengerkék szemei és a cuki mosolya…Jaj, de miket hordok is össze-vissza. Megráztam a fejemet,hogy visszatérjek a földre, majd felmentem a szobába, ahol Cimbi a rácsot rágta, ezzel azt jelezvén hogy ki akar jönni. Kinyitottam a ketrecét és kivettem a kicsi rágcsálót és leültem vele az ágyra. Elengedtem, had mászkáljon egy kicsit, de inkább csak az ölemben kucorgott, és élvezte ahogy simogatom. Nagyon imádtam, nem is tudom mit csinálnék ha valami baja esni, szegénykémnek. Olyan kis ártatlan és védtelen. Emlékszem amikor Molly idehozta a macskáját, ki kellett vennem a ketrecből, mert még onnan is kiszedte volna az a bundás dög. Nem azért, de nem utálom a macskákat, csak ha merik bántani Cimbit akkor esküszöm kirugdosom őket. Mellesleg nagyon okos kisegér, néhány hét alatt már hallgatott rám, és megtudtam tanítani néhány trükkre is. De persze csak is rám hallgat, apára egyáltalán nem, sőt inkább elbújik mindig amikor bejön, Mollyra se nagyon, de legalább tőle nem fél.
Ez a 2nap nagyon gyorsan eltelt, főleg úgy hogy délelőtt suli utána, haza tanulni és pihenésképp a városban mászkálni, vásárolgatni Mollyval. Kedd este van és én itt állok a gardróbomban előttem egy nagy bőrönd és nem tudom hogy mit pakoljak bele. Valószínű Ausztráliában meleg lesz elért a nyári cuccaim közt kezdtem turkálni. A biztonság kedvéért egy hosszú ujjú pulcsit és egy hosszúnadrágot is eltettem. Sikerült 45 perc alatt bepakolnom, ami rekordidő és persze nem folynak ki a ruhák belőle. Behúztam a cipzárt rajta, majd az ágyam elé tettem. Nagyot sóhajtva terültem ki az ágyon. Ma fárasztó napom volt. A suliban az osztálytársaim fárasztattok le mentálisan a hülyeségeikkel, az utolsó tesi óra és a délutáni városban mászkálás pedig fizikálisan. De kérdem én minek a végzősöknek a tesi óra?! Nah mind1. Azért fura hogy ennyitől elfáradtam, pedig elég jól bírom a strapát, de most még is úgy érzem mindjárt elalszok. Nagy nehezen felkeltem és fürdő felé vettem is irányt. Gyorsan lezuhanyoztam, meg bebújtam a meleg takaró alá. Ahogy leért a fejem, egyből elaludtam. Igaz csak 5órát aludtam, de kipihenten ébredtem. Felültem az ágyba és kinéztem, ahol még sötét volt, de már látszódott hogy nem sokára felkel a nap. Lassan felkeltem, mert bőven volt időm, direkt előbbre húztam fel az ébresztőt, nehogy lekéssem a gépet. Megmosakodtam, majd felvettem az este előkészített ruhámat. A hajat kifésültem és egy lófarokba fogtam össze, hogy ne zavarjon utazás közben. Amikor kész voltam megfogtam a bőröndömet, ami nagyon nehéznek bizonyult, de csak-csak eltudtam húzni. Az ajtóból még vissza néztem, és ellenőriztem hogy nem-e hagytam itt valamit, de Cimbi-re lettem figyelmes, ahogy kaparja a rácsot és közben nyüszít. Odamentem hozzá és a kezembe vettem.
- Tudod hogy nem jöhetsz velem, mert ha rajta kapnak hogy egeret vittem oda, tuti kirúgnak- mondtam a kisegérnek aki a bánatos szemeivel nézett rám. A szívem szakad meg érte. Egyszerűen nem volt szívem itt hagyni.
- Nah jó jöhetsz, de fogadj szót, megértetted?!- mosolyogtam rá. Láthatóan örült neki, mert ficánkolni kezdett a kezemben. Szerencse még volt annyi időm, hogy elpakoljam Cimbi ételét, vizét és berakjam az utazó ketrecébe. Mielőtt elindultam volna, még elköszöntem apától. A taxiba ülve láttam ahogy éppen fel kel a nap. Gyönyörű egy látvány, meg kell hagyni! A reptéren gyorsan becsekkoltam és már a repülőn ültem, mellettem pedig Cimbi a ketrecében. Még sosem repültem ilyen messze, még Brazília is közelebb van, mint Ausztrália. Felszólítottak minket az utas kísérők, hogy kapcsoljuk be az öveinket, mert pillanatokon belül megkezdjük a felszállást. Amikor már egy ideje a levegőben voltunk kezdtem elálmosodni. Adtam enni és inni Cimbinek, utána elővettem a fülhallgatómat és bedugtam a fülembe. Az első lassabb zenénél már el is aludtam. Már csak akkor ébredtem fel ,amikor az utaskísérő megböködött, hogy kapcsoljam be az övemet. Nagy ásítozások és nyújtózások után eleget tettem a kérésének. Landolás után, ahogy kiértem egyből megcsapott a meleg fülledt levegő. Egyből melegem lett, mert hosszú gatyában voltam és egy háromnegyedes ujjú pólóban. Muszáj volt felvennem, mert Magyarországon még nincs jó idő Március végén. A bőröndöm keresésére indultam, amit elég gyorsan meg is találtam, majd a raptér előtti egyik taxit leintettem és megmondtam a szálloda címét. Amíg oda nem értünk az ablakból csodáltam Melbourne-t. Csodálatos város, tele felhőkarcolókkal és gyönyörű építményekkel. Amikor megékeztünk,a szálloda előtt ácsorgó alkalmazott illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót.
- Jó estét kisasszony!- köszönt
- Jó estét- igen már 6 óra volt, de még mindig sütött a nap, és elég meleg volt. A taxi sofőr kiszedte a csomagomat, majd magam után húzva bementem a hotelbe. Hatalmas hotel volt azt meg kell hagyni, mert biztos van 10 emelete, ha nem több(?). A recepcióhoz mentem, hogy elkérjem a szobakulcsomat. Néhány adat egyeztetés után odaadta kis bronz kulcsot. A liftbe szálltam és megnyomtam az 5. emelet gombját. A lift tükrében próbáltam kicsit emberibbre varázsolni magamat, mert az alvástól összekócolódott a hajam, az arcom pedig kissé nyúzott volt. Amikor felértem, épp a lányokkal találkoztam, akik szintén ezen az emeleten szálltak meg. Amikor kinyitottam a szobámat, egy eléggé otthonos és szép környezet fogadott. Na nem az a luxus volt a szobámba,hogy aranyból vannak a székek, és kristály csillárok lógnak le a mennyezetről, de azért elég modern volt. Egy szép nagy kanapé foglalta el a nappali közepét vele szembe egy LCD tv, előtte pedig egy kis üvegasztal. A nappali sarkában volt egy mini bár, ami fel volt töltve különböző italokkal. A hálóban nem volt sok minden, csak egy francia ágy a két éjjeli szekrényével egy szekrény és egy fésülködő asztal. A fürdő pedig a hálóból nyílt. A cuccaimat letettem és egyből bekapcsoltam a légkondit. Ameddig kissé lehűl a szoba addig elmentem lezuhanyozni, mert idefele jövet kissé kiizzadtam. Jó hideg vízzel lemosakodtam, ami nagyon jót tett a testemnek és már egy hűvös nappaliba mentem vissza a kis rövid gatyámba és egy topban. Kint már kezdett lemenni a nap, így kimentem az erkélyre, ami csodálatos látványt nyújtott a tengerre és a lassan lemenő napra is. Az ég a kék-sárga és narancssárga színű átmenetben tündökölt. Gyorsan előszedtem a fényképező gépemet és csináltam egypár képet róla. Profi gépem volt, így gyönyörűen látni lehetett a színátmeneteket és a lemenő napot is. Ezt a szép pillanatot a hasam korgása szakította. Hmm ennem kéne valamit, mert csak egy szendvicset ettem a gépen. Bementem és felöltöztem. Nem voltam se túl elegáns se az a hétköznapi. Ezt az öltözéket egy magas sarkúval koronáztam meg. Egy alap sminket feltettem (szemceruza, szempillaspirál) a hajamat pedig kiengedtem. Egy kis táskát még a vállamra raktam amibe a telefonom és a szoba kulcsom volt. Bezártam, majd a lift felé vettem az irányt. Csakhogy amikor kinyílt egy olyan személlyel találkoztam, akit a hátam közepére se kívánok..

5 megjegyzés:

  1. Visszatértéél!
    Nagyon jó lett! Azt mondanám, hogy Sebastian az akit a háta közepére sem kíván. Cimbi nagyon aranyos, és szerintem benne lesz egy- két szivatásban amit már sok szeretettel várok! :P Siess a frissel mert már úúúgy várom!
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa...
    Nagyon jó lett nagyon tetszik...
    miért érzem azt, hogy Seb lesz a liftben?? :D
    Végre itt vagy....ilyen hosszú még sosem volt egy hét :D
    puszi
    Dóóóri

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég...milyen édi ez az egér..^^
    A liftre van pár ötletem de nem árulom el most sem mint mindig..:P
    De azért megnézném Ausztráliát este..meg nappal is..xD
    Azonban kíváncsi vagyok mi lesz a következő bal lépés...

    Folytatást kérünk gyorsan..^^ :D

    Puszíí:$ebitaa♥♥

    VálaszTörlés
  4. Szia! Jó, hogy visszatértél :)

    Remek volt ez a rész is, a liftet sejtjük ki lehet, bár az is 2 esélyes :D

    Várjuk a folytit! :D

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  5. szia. :)
    ez is nagyon jó rész lett, imádom. :D én is azt érzem, hogy Seb lesz a liftben, de ki tudja! :D Cimbinek meg azt hiszem komoly szerepe lesz itt, tudva, hogy Sebi mennyire "rajong" ezért a kisállatért.. :D úgyhogy várom a folytatást! :D
    puszi.<3

    VálaszTörlés