2011. július 13., szerda

15. rész

Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem. Úgy éreztem, majd szétesik a fejem. Nagy nehezen felültem, és körbenéztem. Csak néhány perc után esett le hogy egy számomra ismeretlen szobában, egy ismeretlen ágyban fekszek. De hogy kerültem ide? Próbáltam visszaemlékezni a tegnap történtekre, de ha megpróbálom akkor belehasít a fájdalom a fejembe. Egyszer csak egy szusszantást halottam mellőlem. A hang irányába néztem, ahol egy hajrengeteget és egy kezet pillantottam meg. Óvatosan lehúztam róla takarót, ne hogy felébredjen, de inkább nem kellett volna.
- Úristen- kiáltottam fel, amit nem kellett volna, mert az-az illető felébredt.
- Ájj jó reggelt te kis vadmacska- köszönt egy kaján vigyor kíséretében. De én csak rémült arccal néztem rá.
- Ugye mi…? Mond hogy nem!
- De-de- vigyorgott. Gyorsan a takaró alá néztem és sajnos teljesen pucér voltam.
- Ajjj- levágtam magamat az ágyra és fejemre húztam a takarót. Nem hiszem el hogy lefeküdtem vele.
- Ha van kedved még megismételhetjük – búgott a takarón keresztül a fülembe.
- Szó sem lehet róla- bújtam ki a takaró alól
- Miért? Pedig nagyon is jó volt. Most mond hogy nem élvezted.
- Nem tudom, mert nem emlékszek rá.
- Akkor elmondom- majd közelebb hajolt- akkor orgazmusod volt cicám, amit én még életemben nem láttam nagyobbat- amint ez a mondat elhagyta a száját a szám tátva maradt és kikerekedett szemekkel nézetem rá.
- Jesszus Mária- ültem fel és temettem az arcomat a kezeimbe- De ugye védekeztünk?? Mond hogy védekeztünk!- kezdtem újra pánikba esni.
- Nyugi felhúztam egy gumit. Azért nem vagyok hülye hogy anélkül dugjalak meg- vigyorgott saját magán.
- Hát kösz! Sajnos a megtörténteken nem tudom meg nem történtekké tenni…Nem voltam magamnál, amit te szemét módon kihasználtál- zártam le, majd a takaróba tekerve össze szedtem a cuccaimat és bezárkóztam a fürdőbe. Megmostam az arcomat, de még mindig fájt a fejem és hányingerem is volt. Kissé rendbe szedtem magamat, majd felöltöztem. Amikor jöttem a fürdőből, legalább már felvette az alsógatyáját és egy pólót. Mindenem megvolt, csak a kis táskám hiányzott. Kerestem a hálóban, majd a nappaliban. Csakhogy sehol sem találtam.
- Talán ezt keresed?- mutatta fel a kis táskámat.
- Igen- majd elakartam venni tőle, csak hogy nem engedte.
- Egy csókért cserébe
- Azt várhatod!
- Most miért? Volt már egy csóknál sokkal több is.
- Sajnos, már megbántam! Na add már ide!!- majd kikaptam a kezéből, és az aljtó felé mentem. Miután kinyitottam még visszafordultam.
- Ez volt az első és utolsó, Mike. Több ilyen nem lesz!- mondtam határozottan. Ja és még valami nem szeretném ha más fülébe jutna, mert ha akárki megtudja, akkor mindent elmondok a feleségednek, Kate-nek.
- Te honnan tudsz róla?- kerekedtek ki a szemei.
- Az legyen az én titkom- majd becsuktam az ajtót. Csakhogy nem tudtam hogy merre induljak, mert 3 folyosó is egybe futott. Végül találomra elindultam az egyik folyosón. A folyosó elején még lakó szobák voltak, de már csak dolgozó szobákra bukkantam rá. Hm lehet hogy rossza fele megyek? A folyosó végén rátaláltam egy lépcsőre ami lefelé vezetett. A kíváncsiság nagyon furdalt, így elindultam lefele a lépcsőn, csak nem lehet gond, ha egy kicsit körülnézek. Ahogy leértem, két ajtóval találtam magam szembe az egyik ki volt nyitva, míg a másik csukva volt, de a tábla jelezte hogy ez egy mosdó. Ami nyitva volt ajtón bekukucskáltam és egy konditeremben találtam magamat. Mivel nem érdekelt annyira az a dolog hogy találtam egy konditermet, így visszafele indultam, csak épp felakartam menni a lépcsőn amikor Tommi jött velem szembe.
- Szia Lisa- köszönt, majd megöleltük egymást. – Aggódtam érted.
- Miért is?
- Mert tegnap Miával elmentetek bulizni, és hát elég pipa voltál.
- Jah hát, mind1 felejtsük el.
- Jaj amúgy képzeld Mike-nál egy nő volt tegnap este- amikor ezt kimondta a levegő bent akadt a tüdőmbe.
- Tényleg?
- Aha, kissé áthallatszódott ahogy a csaj nyögött, mert…
- Jaj ne folytasd!- masszíroztam meg a homlokomat, mert megint rám tört a fejfájás és a szédülés. És még hogy fokozzuk a hangulatot, Seb jött lefelé a lépcsőn. A tekintetünk egyből találkozott.
- Te meg kit keresel itt? Ide nem jöhetsz be! Ki is rúghatnának ezért!!- támad nekem egyből, csakhogy én nem tudtam reagálni, mert nagyon rosszul lettem.
- Lisa jól vagy, fal fehér vagy- nézett rám aggódó tekintettel Tommi. Még válaszolni se tudtam, csak megráztam a fejemet, majd éreztem, hogy jön fel a tegnapi pia, így gyorsan a wc-be szaladtam és mind kiadtam magamból. Nagyon rosszul éreztem magamat. Fájt a fejem, szédültem és most már a gyomrom is fájt. Éreztem, hogy egy kéz simul a vállamra.
- Lisa, Lisa jól vagy?
- Nem- én csak ennyit bírtam kinyögni.
- Gyere, segítek felállni- megfogta a derekamat és felhúzott, majd a mosdókagylóhoz vezetett. Kiöblítettem a számat, utána pedig felfrissítettem az arcomat egy kis hideg vízzel. Egész végig ott volt közvetlen mellettem, mert esetleg ha összeesnék akkor egyből eltudjon kapni. Bár közel álltam hozzá, mert a lábaim alig tartottak. Ezt Sebi mindvégig a tükörből figyelte. Néha-néha rápillantottam, de ő állta a tekintetemet. Az arcáról egy érzelmet se tudtam leolvasni. Most olyan semleges volt. Se megvető, se aggódó, olyan semleges. Amikor végeztem, Tommival az oldalamon kimentünk.
- És most pedig szépen elmondod mi volt ez az egész! Talán elrontottad a gyomrod? Vagy…
- Tommi csak rá kell nézni, bepiált. – már épp nyitni akartam a számat, hogy valami csípőset mondjak de Tommi leelőzött.
- Seb menj és csináld meg az edzésprogramot, addig felkísérem a szobájába!!- nem is mondta hanem inkább parancsolta Tommi. Seb egy szó nélkül bement, majd becsapta a terem ajtaját.
- Hülye kölyök- rázta meg a fejét Tommi- Na gyere menjünk és most szépen mindent elmesélsz. – bólintottam, majd átkarolva mentünk a szobámhoz. Ahogy kinyitottam, Mia egyből a nyakamba ugrott.
- Úr isten hol voltál, már úgy aggódtam érted! És sajnálom hogy otthagytalak!
- Nyugi, most már minden rendben van- feküdtem le az ágyamra, Tommi pedig az ágy szélére ült.
- Na nem is zavarok, gondolom olyan dologról szeretnétek beszélni ami rám nem tartozik.
- Hát, majd neked is elmondom, csak nem most- adtam meg a választ.
- Jó oké, akkor én lemegyek és iszok egy kávét- felkapta a mobilját, majd becsukta maga után az ajtót.
- Na halljam mi volt ez? Tényleg ittál?
- Igen, most boldog vagy- fontam össze a kezemet a mellkasomon.
- De miért ittál? És mit?
- Margaritát
- Mennyit?
- 6-ot- 7-et
- Jesszus, te nem vagy normális.
- Tudom.
- És hogy jöttél vissza?
- A lábamon- hazudtam a szemébe. Nem akartam elmondani neki.
- 7 Margaritával. Azt kétlem.
- Tommi, ha azt mondtam lábamon akkor a lábamon- mondtam erélyesen.
- Jól van jól van, aztán le ne harapd a fejem- védekezően maga elé emelte a kezeit.
- Most fárad vagyok, megtennéd hogy kimennél
- Megyek is…- állt fel, majd vissza se nézett, becsukta az ajtót, én pedig elfordultam a másik oldalamra és megpróbáltam elaludni. De mielőtt elaludtam volna beállítottam az ébresztőt, mert nem akartam lekésni a 2órási gépet. Gyorsan elaludtam, de mintha nem is két órát aludtam volna hanem két percet, mert a mobilom csörgésére ébredtem fel. Nagy nehezen felkeltem és összecsomagoltam. Mielőtt elmentem volna, még elköszöntem Miától. Lent már egy kisbusz várt minket, ami elszállít a repülőtérre. Betettem a csomagomat, majd beültem leghátulra, és vártam hogy induljunk el. Még el se tudtam köszönni Tommitól, bár lehet hogy most haragszik rám, mert nem valami szépen elküldtem. A reptéren már több felé szóródott a lányok társasága. Szerencsére Magyarországra egyik se jött, mert most nem bírtam volna elviselni hogy a fülembe dünnyög, most pihenésre és alvásra van szükségem. Felszálltam a gépre, kényelmesen elhelyezkedtem, majd bedugtam a fülhallgatómat, és szinte egyből elaludtam. Az egyik stewardess ébresztett fel hogy ideje elhagynom a gépet, mert leszálltuk. Összeszedetem a holmimat, majd én is elhagytam a gépet. Ahogy kiléptem szinte egyből a hideg levegő csapta meg az arcomat, amitől kissé felélénkültem. Már este volt, így hidegebb is. Felvettem a csomagomat, majd hívtam egy taxit, ami haza vitt. Otthon még annyi erőm se volt hogy kipakoljak, csak az ágyam mellé húztam én pedig ruhástól bedőltem az ágyba. Igaz még csak 8 óra volt, de ez a 2 nap nagyon elvette az energiámat. Szinte egyből elaludtam.


Gondoltam hogy legtöbben Sebet mondjátok, ezért is nem őt választottam, hanem valakit aki még anno a kiránduláson leakarta itatni és megakarta fektetni Lisát. :)

6 megjegyzés:

  1. Tudtam...épp ezért nem mondtam el..és ki a király..:P na persze hogy én...na jó abbahagytam.. :D
    Amint már írtam őt vártam vagyis reméltem..és bejött tényleg vele keveredett össze...
    Tommi remélem nem haragudott meg a csajszira mert igazán nem örülnék..:/

    Várom a folytatást..és kérjük mihamarabb..

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  2. de kis cseles vagy. :DD Mike.. hát erre nem is gondoltam. :P
    Tommi kedves mint mindig. remélem nem haragszik Lisa-ra.
    Seb meg ismét nagyon kedves...kicsit sem volt bunkó. ://:DD
    szuper lett. várom a folytatást! :)

    puszi: kicsikoti.

    VálaszTörlés
  3. Seb a régi, csípős, mint egy medúza. Viszont az érdekes, hogy aggódik a lány állása miatt, nem kirúgatni akarta? :)
    Várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  4. gondoltam, hogy nem Seb... túl egyértelmű lett volna... :D jól megkavartad a dolgokat... :P de nagyon jó lett... mondjuk nem gondoltam, volna, hogy Mike... :D
    imádtam :D
    puszi♥

    VálaszTörlés
  5. Én csak ülök itt tegnap óta!
    Azt hittem Sebbel lesz majd valamikor kapcsolatban,de így???????
    Le vagyok törve!
    szofi

    VálaszTörlés