2011. július 5., kedd

10. rész

Tudom megkéstem vele, de ígérem izgalmas lesz ;) és bocsi a hibákért, most gyorsan összedobtam :)

Már a liftben találkoztunk néhány emberrel akik a buliba készültek. Ahogy megékeztünk bentről hangos zene szűrődött ki. Közelebb mentünk a teremhez és tisztán kivehető volt hogy Black Eved Preas Don’t Stop the party száma szól.(http://www.youtube.com/watch?v=vfS24zSLI4c). A terem hatalmas volt. A bejárattal szembe volt a színpad és a Dj pult, a plafonon több disco gömb lógott le. A tánctér mind két oldalán voltak úgynevezett VIP részlegek ahol le lehetett ülni és egy kicsit nyugodtabban lehetett iszogatni esetleg beszélgetni. Bal oldalt végig bárpult volt ahol a mixerek szórakoztatták a közönséget. A fényekről nem is beszélve. Kék, sárga zöld és piros színekben pompázott a terem. Ott álltunk az ajtóban és csodáltuk az előttünk elterülő látványt. Molly zökkentett ki ebből az állapotból. Megfogta a kezemet és maga után húzott a tömegbe. Nem volt jó ötlet mert többen meglöktek és rá is léptek a lábamra. Végül pedig a pult mellett kötöttünk ki.
- Muszáj volt átvágni a tömegen?- kérdeztem a lábamat fogva.
- Igen muszáj különben nem jutottunk volna ide.
- De minek jöttünk ide?- kérdeztem közben pedig leültem az egyik bárszékre.
- Mert itt találkozok Tommival- mondta közben a tömeget fürkészte.
- Jaa hogy innen fúj a szél…- ekkor az egyik pultos fiú odajött hozzánk.
- Sziasztok csajok kértek valami frissítőt?- kérdezte egy huncut vigyor kíséretében.
- Én egy Gint kérek- mondta Molly.
- Én csak egy Colát kérek.
- Jaj ugyan már buli van ilyenkor alkoholt kell inni. Na összeütök neked egy ütős italt- kacsintott, majd elrohant, mielőtt szólhattam volna valamit.
- Oh nézd ott van- mutatott a tömeg felé Molly, majd leugrott a székről és otthagyott. Na tessék! Szép mondhatom! Inkább elmegy dugni valakivel minthogy itt legyen velem. Ilyenkor úgy nyakon tudnám vágni, hogy térjen már észhez. Közben odatette elém az italomat.
- Idd csak meg, nagyon finom.
- Mi ennek a neve?
- Margarita Abszint.
- Hm szóval van benne abszint, az erős nagyon- állapítottam meg.
- Csak nem félsz meginni?- adta alá a lovat.
- Én félni? Ugyan?- legyintettem, majd meghúztam. Egy pillanatra megszédültem, de utána már jobb lett, sőt feldobódtam tőle. Amikor már üres volt a poharam a pultos azaz Frank, mert közben a nevét is megtudtam töltött még egy kört. Egész jól elbeszélgettünk, de már a 3. pohár kezdtem kínosan érezni magamat mert intim dolgokat kérdezett, már tőlem. Leszűrhettem volna már az elején hogy megakar fektetni, de én ugyan nem adom a bőröm. Leszálltam a székről és elakartam menni, de megfogta kezemet.
- Héé ne menj marad itt!
- Hagyjál békén- rángattam ki a kezemet a kezei közül, de utána kapott és odahúzott szorosan a pulthoz.
- Gyere velem és ígérem felejthetetlen éjszakád lesz bébi- suttogta a fülembe, amitől felfordult a gyomrom.
- Szemétláda- majd amilyen erőse csak tudtam pofon vágtam, amit megtántorodott én pedig elakartam iszkolni csak valakibe beleütköztem. Seb volt az.
- Minden rendben Lizi?
- Most már igen- néztem vissza a férfira aki az arcát fogta és gonosz pillantást küldött felém.
- Ugye nem bántott?- nézett ő is abba az irányba amibe én.
- Nem- majd ki akartam kerülni, de megfogta a kezemet, amire én ránéztem.
- Gyere velem táncolni- mondta lágyan. Nem válaszoltam, csak a parkettre húztam. Az elején eléggé visszafogottan táncoltam, de ahogy telt az idő egyre jobban engedtem el magamat, lehet hogy a 3koktél az oka. Még mindig furcsának találtam hogy csak úgy belegyeztem, mintha a testem nem engedelmeskedett volna nekem, mintha önálló életre kelt volna. Egyre jobban simult össze a testünk. Először csak a kezünk, majd végül az egész testünk. Már egy centi sem volt köztünk. Az orrunk kis híján összeért, a leheletét pedig az ajkamon éreztem. Sok nem kellet hozzá hogy megcsókoljuk egymást, de mintha észhez tértem volna és kicsit elhúzódtam amikor átváltott a zene. Muszáj volt szabadulnom a „fogságából” így kimentem a mosdóba. Felültem a pultra és csak néztem ki a fejemből. Becsuktam a szememet és az elmúlt néhány perc eseményeit dolgoztam fel. Furcsa érzések keringtek bennem. Visszagondoltam a kis huncut mosolyára a gyönyörű kék szemeire. Akarva akaratlanul de elmosolyodtam. Zajt hallottam, majd lányok nevetéseit. Leugrottam, megigazítottam a sminkemet és visszamentem. Nem láttam sehol se Sebet, de inkább jobb is így. Beültem az egyik boxba és csak néztem a táncoló emberkéket. Kis idő után valaki elém tett egy koktélt, felnéztem és Seb mosolygott rám. Épp kiakartam nyitni a számat amikor Seb megelőzött.
- Szigorúan alkoholmentes. Ha hazudok megcsaphatsz- mondta mosolyogva, majd belekortyolt az italába. Én is ugyan így tettem.
- Tényleg alkoholmentes, és milyen finom. – kortyoltam újra bele. Ízlett nagyon. Csöndben ittuk az italunkat, amikor Mike az oldalán egy lánnyal és Kevin megjelentek az asztalnál.
- Ugye leülhetünk?- kérdezte Kevin
- Persze- csusszantam odébb így Seb mellé kerültem. Mike-ék is hoztak maguknak italokat, nem is keveset. Hoztak nekem is, de én inkább kihagytam, nem bírtam többet inni, ráadásul ő alkoholosat hozott, amit főleg nem akartam inni, így is bevoltam már csiccsentve. Egész jól elbeszélgettünk, már amennyire lehetett beszélgetni a hangos zenétől. Mike és az a csaj leléptek, gondolom szobára mennek, de ha ez kell neki hát tessék. Kevin is nemsokára lelépett, arra hivatkozva hogy fárad és inkább lefekszik, így megint csak ketten maradtunk. Épp szólni akartam amikor megszólalt az egyik kedvenc számom a Flo Rida- Club Can’t Handle Me száma.(http://www.youtube.com/watch?v=0wHNg4SbyGk) Felugrottam és Sebet is magam után húztam, egészen a Dj pult elé. Elég gyorsan felvettem a ritmust, míg Seb csak kereste önmagát. Megfogtam a kezét és őt is bele vontam a saját magam táncába. A szám felétől már együtt énekeltük, annyira jól szórakoztunk. Amikor vége lett, akkor a hotel igazgatója felment a színpadra és kezébe vette a mikrofont.
- Jó estét mindenkinek, csak egy kicsit szakítanám meg a bulit. Csak annyit mondanék hogy 20 évet élt meg ez a csodálatos szálloda, és fájó szívvel búcsúzunk el tőle. De amint tudják megvette egy nagy cég és felfogja újítani, valamint új nevet is fog kapni. Végül is nem fog eltűnni, csak átalakul, de mi ugyan úgy emlékezni fogunk a régi szállodára. További jó szórakozást!- amikor befejezte újra megszólalt a zene és az emberek táncra perdültek. Rengeteg számot táncoltunk végig, amikor már az vesszük észre hogy fogyatkoznak az emberek körülöttünk. Már a bálpultnál sem voltak annyian mint néhány órával ezelőtt. Nem csak én vettem észre hogy fogyatkoznak az emberek, hanem Seb is. Az órájára nézett, majd rám.
- Kimegyünk egy kicsit?
- Kimehetünk- egyeztem bele. –De felugrok a kabátomért.
- Nekem is fel kell mennem érte. – a liftben ugyan csak ketten voltunk, de nem szóltunk egymáshoz semmit, inkább csak néztünk a liftajtót. Ahogy kinyílott Seb kisuhant rajta, és sietős léptekkel a szobájába ment. Nem értem miét siet ennyire. Mielőtt bementem volna eszembe jutott hogy akár Molly és Tommi bent lehetnek, így előbb inkább hallgatóztam de nem hallottam semmit, majd lassan benyitottam. Bent síri csönd volt. Gondolom máshol lehetnek. Kivettem a szekrényből a kabátomat, majd távoztam. Seb már a liftnél volt. Amikor megérkezett engedelmesen előre engedett, amit én egy mosollyal köszöntem meg. Meglepő módon nem a hátsó kertbe mentünk hanem a szálloda előtti kis parkos területre. A fák ki voltak világítva, és lampionok voltak felakasztva. Az egyik fa előtt volt egy kis kapu ami úgyszintén ki volt világítva. Hangulatos volt. Mivel nem volt pad így nem tudtunk leülni, de nem is baj, így állva jobb, mert a padon felfáztam volna. Odamentünk a kapu alá és vártunk. Csak nem tudom hogy mire. Talán arra hogy az egyik mondjon valamit vagy másra. Ekkor Seb odalépet elém és mélyen a szemembe nézett. Mint egy megszeppent kislány hátrálni kezdtem, de beleütköztem a kapuba. Seb csak egyre közeledett felém. A kezét a kapunak támasztotta a fejem mellett, a másik kezével pedig megfogta a derekamat. Egyfolytában a szemembe nézett, ami teljesen megbabonázott. Ajkaink már csak centiméterek választották el egymástól. A szemem automatikusan lecsukódott és vártam a hűs, nedves ajkát. Csakhogy nem jött. Kinyitottam a szememet, Seb pedig nem volt sehol. Hátra néztem és láttam hogy egy fekete kocsinál áll.
- Csak nem azt hitted??- nevetett. Ezt a sok csínytevéseid miatt kapod amit ellenem elkövettél- kiabálta oda. - Remélem még találkozunk szívi- intett egyet, majd elment. Én pedig csak balgán álltam ott. Az előbbiből szinte semmit sem fogtam fel. Megráztam magamat és ekkor olyan mérhetetlen düh lepte el az agyamat hogy legszívesebben felrúgtam volna mindet. Olyannyira mérges lettem hogy megfogtam egy nagy követ és utána hajítottam, bár ez nem volt jó semmire, csak arra hogy levezessem a feszültséget.
- Te rohadék ezt még nagyon megkeserülöd Sebastian Vettel!!!- üvöltöttem a dühtől.
- Ááááhhh –toporzékoltam mint egy hisztis picsa. Elindultam vissza hotelbe, de nem mentem be, hanem inkább neki dőltem a falnak és ott fortyogtam magamban. Ott megígértem magamnak ha újra találkozni fogok vele mindent elkövetek annak érdekében hogy ezt még megbánja. És ekkor beugrott. Sikerülhet, a kis tervem, mert jelentkeztem az egyik munkára a Red Bullnál.
- Háhá nem tudja kivel kezdett ki ez a tejfölösszájú- dörzsöltem össze gonoszul a kezemet.
- Milyen tejfölös szájú?- kérdezte Molly aki épp ekkor jelent meg.
- Az a Vettel gyerek- merő gúnnyal ejtettem ki a nevét a számon.
- Mert mit csinált?- Elmondtam neki mindent töviről hegyire.
- Uhh, de egy köcsög. –adott igazat a barátnőm
- Az... Na de és mi van Tommival,- érdeklődtem. –Milyen volt vele?
- Nem feküdtem le vele
- Hogy-hogy?- döbbentem meg.
- Nem tudom…nem akartam- mondta lehajtott fejjel.
- Oh Molly, tetszik neked!!!- mondtam nevetve
- Neeemmm!!
- Deeeee, nem volt szíved lefeküdni vele, mert tetszik neked, nem is kicsit- jöttem rá az igazságra.
- Hagyjál már Lisa!- legyintett, majd elindult visszafelé. Én is elindultam utána, és közben azon járt az agyam hogy hogyan bosszuljam meg amit tett Sebastian...

5 megjegyzés:

  1. Szegény Lizi :( Sebtől nem vártam, hogy ilyen bunkó legyen, remélem megkapja a magáét ezért :D
    Nagyon jó rész lett, csak annyit tudok mondani, hogy MÉÉÉÉÉGG :D
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Fáradtság ellenére megkapod a komid hiszen megérdemled.. :D♥
    Na ez az amit nem vártam...azonban szerintem mindketten megkedvelték egymást...
    Érdekes lesz a folytatás az biztos...
    Biztosan jó kis bosszút kap majd Seb...Vagy nem lesz szíve a csajszinak hozzá..?
    De ezt majd úgyis megtudjuk

    Várom a folytatást..kérlek hozd gyorsan :P

    Puszii:$ebitaa

    VálaszTörlés
  3. Hmm... miért érzem úgy hogy ezt sebastian nagyon de nagyon megfogja bánni? (:::
    Hát most izgulhatok a következő fejezeten (:::
    Remélem hogy hamar hozod mert pár bujkál bennem a kisördög! 3:)
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  4. Na,jó!Seb... hát igen lesz még nemulass!De úgy érzem mindkettőjüknek ,mire egymásra találnak.
    Tetszik nagyon!
    szofi

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Hát én Lisa helyében lehet,hogy a köveketkező alkalommal jól kiherélném Sebit:$
    Azért eléggé nagyokat pislogtam és kétszer visszaolvastam,hogy akkor most mégse volt csók??:D
    Puszi

    VálaszTörlés