2011. július 12., kedd

14. rész

Tudom hogy rövid de annál izgalmasabb ;)


Felvettem a legdögösebb ruhámat, ami kb. combközépig ért, vettem hozzá egy magas szárú csizmát. Eléggé erősen kifestettem magamat, majd a hajat feltupíroztam, hogy dúsabb hatást érjek el. Soha nem néztem így ki mint most. Ez nem az én stílusom, de most szarok rá.
- Kész vagyok mehetünk- toporogtam a szobaajtóban, már felöltözve.
- Hűű Lisa..ezz...ezz olyan…
- Kurvás?
- Hát nem ezt a szót kerestem- vakargatta meg a fejét.
- Nem érdekel, csak menjünk már!- az előbbi kijelentésemre, Mia gyorsabban kezdet öltözni. Amikor ő is elkészült, elindultunk lefelé és útközben összefutottunk Tommival.
- Ejha..ez nem semmi- kereste ő is a szavakat.
- Tommi van közelbe valami szórakozóhely?- kérdeztem tőle
- Van, két utcával lejjebb.
- Köszi- majd otthagytuk. Ahogy kiértünk egyből megcsapott a jéghideg levegő. Összébb húztam magamon a kabátot, nem mintha ez sokat segítene. Legjobban a lábaim fáztak, bár vettem alá harisnyát, de semmit sem ért. Amikor meghallottam a távolban a zene hangját, fellélegeztem, hogy már nem sok van hátra. Kívülről nem nézett ki valami fényesen, na de belülről egész elfogadható volt. Velünk szembe tánctér, két oldalt boxok voltak, és volt még egy helyes kis bár pult. Leraktuk a kabátjainkat a ruhatárba és egyenesen a pult felé vettem az irányt.
- Két Margaritát- mutattam a kezemen, majd helyet foglaltam.
- Én nem Margaritát szeretnék. – mondta Mia.
- Ez nekem lesz- adtam meg a választ. Mia csak nézett rám, mint egy eszelőre.
- Te le akarod inni magadat?
- Miért talán baj?- kérdeztem vissza flegmán.
- Te velem ne beszélj így!
- Mert??
- Mi a bajod?- kiabálta, mert a zenétől nem igazán lehetett hallani.
- Közöd?- kontráztam
- Na jó csinálj amit akarsz- leugrott, majd a kijárat felé indult.
- Mia!! Miaa, hova mész? Áhh…- legyintettem, közben megérkezett a két Margaritám, amit egyből lehúztam. Na nem voltam az a nagy alkoholista, de azért hébe-hóba szoktam inni, de nem sokat. A pincér csaj csak nézet, hogy egyből benyeltem a két Margaritát.
- Most mit nézel?
- Szerelmi gondok?- amint ezt kimondta legszívesebben hozzá vágtam volna a poharamat.
- Nem!!!- vágtam rá azonnal és egy kissé hangosra sikeredett, mert kissé megszeppent a csaj.
- Jól van, nyugi-nyugi, nem kell nekem esni- majd otthagyott. Már egy jó ideje ott ültem, a hátam mögött pedig zajlott a buli, de én fittyet hányva csak ittam a Margaritát. Egyszer valaki megkocogtatta a vállamat.
- Nem jössz táncolni?- kérdezte egy számomra ismeretlen férfi.
- Húzz innen a p*csába!!- mondtam neki, majd visszafordultam a poharamhoz, ami megint üres volt. Akartam kérni még, de az a szemét csaj nem adott, már azt mondta menjek haza és aludjak. Aha tudja mikor!
- Majd keresek más szórakozó helyet ahol kiszolgálják az embereket!!!- kiabáltam a csaj után, majd megfordultam és leugrottam a székről, csakhogy nem kellett volna, mert nem a lábamra érkeztem hanem négykézláb. Mit sem törődve azzal hogy legalább 20 ember látta ezt, feltápászkodtam valahogy és elindultam a kijárat fele, csakhogy valaki elkapta a derekamat és behúzott a tömegbe. Első ránézésre egy eléggé helyes pasi volt, és szerintem nem ismerem, bár már nem igazán tudtam meghatározni a sok piától. Elég jól elvoltunk egymással, egyre közelebb kerültünk egymáshoz, végül pedig egymás szájában kötöttünk ki. A testünk összesimult, és éreztem hogy kíván, nem is kicsit. Már a nyakamat csókolgatta, a számat pedig kisebb sóhajok hagyták el. Hirtelen abbahagyta, majd a kijárat felé kezdett el húzni, és én pedig jó kutya módjára követtem. Kint beszálltunk egy autóba. Sokat nem mentünk, mert csak azt vettem észre hogy megállt és kiszáll. Én is követtem a példáját, csak nekem meg kellett kapaszkodnom a kocsiba nehogy elessek. Látta hogy nem vagyok a helyzet magaslatán így ölbe vett és úgy mentünk be egy nagy épületbe. A liftben szintén egymásnak estünk, csak úgy faltuk egymás ajkát. Kiérve a liftből, egy hosszú folyón indult meg, velem együtt, közben pedig végig röhögtem a szobája felé vezető utat. Ahogy kinyitotta a szobaajtót újból egymásnak estünk. Még egy pillanatra se szálltunk ki egymás szájából. Annyira hevesen csókolóztunk, hogy neki nyomott az asztalnak, ami megingott és a rajta lévő váza hangos csörömpöléssel a földre esett. De egyáltalán nem foglalkoztunk vele. Felültetett rá, én pedig szorosan a dereka köré fontam a lábaimat, ő pedig a nyakamat, majd a kulcscsontom körüli részt csókolgatta. A kezei pedig vándorútra indultak, feltűrve a szoknyámat. A cipőmet, már valahol elhagytam, így egy gyors mozdulattal lekapta rólam a harisnyát. Én pedig a nadrágját gomboltam ki. Amikor már a cipzárját is lehúztam egyből lecsúszott a nadrágja, így egyre közelebb kerülve egymáshoz. A keze a hátamra vándorolt ahol megtalálta a ruhám cipzárját, amit egy mozdulattal lehúzott és gyorsan megszabadított, így már csak egy melltartóban és egy a bugyiban voltam, míg ő egy alsónadrágban. Lassan lefektetett az asztalra és a hasamat, majd a combomat kezdte el csókolgatni. Annyira jól csinálta hogy nyögések sorozata hagyta el a számat. A fenekem alá nyúlt és felkapott, majd úgy vitt be a hálóba ahol lefektetett az ágyra. Ahogy letett, már a melltartóm kapcsát kereste, amit gyorsan megtalált és ledobta a földre. Most a melleimet kényeztette, de nem sokáig, mert már a keze a bugyimnál volt. Egy rántással lehúzta rólam, majd ő is levette az utolsó anyagot, ami megakadályozta azt hogy belém hatolhasson. Egy kis időre eltávolodott tőlem, amit nem igazán értettem, felnéztem, de valamiért homályosan láttam, így már csak azt éreztem amikor végre belém hatolt. Annyira hirtelen ért hogy felsikoltottam. Eléggé gyorsan és mélyeket mozgott bennem amit hihetetlenül élveztem. Amikor kissé lassulni kezdet, megfogtam és magam alá fordítottam. Én is eléggé gyorsan csináltam, de amikor fáradni kezdtem besegített ő is. Látta hogy fáradok ezért újra én kerültem alulra, a lábaim pedig a nyakába kötöttek ki. Gyorsan és mélyeket döfött belém, amitől már nem sok kellett hogy a csúcsra jussak. Elég hangosakat nyögtem, így ő is tudta hogy már nem sok kell. Csak hogy élvezetesebb legyen a dolog még a kezével a legérzékenyebb pontomat is ingerelte. Még néhányat lökött és robbanásszerűen köszöntött rám a gyönyör. A hátam ívben feszült, a testem remegett. Másodpercekkel később ő is elment, majd pihegve mellém zuhant. Az arcát nem láttam mert sötét volt, de megállapíthatom hogy eddig vele szexeltem a legnagyobbat. Hátamra fordultam, majd egyből elaludtam. Sosem szoktam így aludni, de most még is elaludtam. Lehet hogy a pia és a fáradság miatt.

Kíváncsi lennék arra hogy szerintetek kivel feküdhetett le Lisa? :D

10 megjegyzés:

  1. nem nyilatkozom :D :P
    csak annyit súgok megy, hogy ez k*rva jó lett... ohh anyááám... hűű...
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Miért van egy olyan érzésem, hogy Sebastian az? :P Rávettem magam, hogy kommenteljek! :P piros pont XD

    szuper fejezet lett, és hát húú, pöppet túlfűtött :P

    várom a következőt!

    puszi: babu

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, de nekem is azaz érzésem, hogy Sebastian az akivel eddig a legjobb volt a szex. Ki tudja miért, lehet, hogy ezt hiszem és reménykedek benne, hogy Ő lesz az. Kérlek siess a következő fejezettel,mert már éget a kíváncsiság!
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  4. Csatlakoznék az előttem szólókhoz, remélem Seb az... Csak azt hiszem ez megint egy konfliktus lehetőség lenne közöttük.... De legalább a folytatás is izgi lenne nagyon :D
    A másik tippem Tommi lett volna, de az gáz lenne Molly miatt, úgyhogy Seb! :)

    Várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  5. azta ku**a. ez aztán tele volt mindenféle érzelemmel. remélem azért Lisa és Mia hamar kibékülnek. és hát ez az ismeretlen helyes srác akivel Lisának eddig a legjobb volt az ágyban.. reményeim szerint Seb. aztán lehet nagyot koppanok, mert valaki más lesz.. valaki nagyon más. :DD nagyon nagyon imádtam ezt a részt. nagyon nagyon várom a folytatást!
    puszi: kicsikoti. :)

    VálaszTörlés
  6. Sziaaa..
    Nem akarok hülyeséget állítani, de megkockáztatnám azt, hogy esetleg Kimi az, de mivel nincs a szereplők listáján így nem hinném, tuti h nem seb az, hanem valami nagyon kellemetlen személy...ez miatt össze is fognak veszni sebi meg lisa...szerintem :D
    nagyon jó fejezet lett minél előbb úúújat léccciiii
    puszi: Dóóóri

    VálaszTörlés
  7. Hmm..hát mit is mondjak..ez valami eszméletlen így már érthető miért is nem jutok szóhoz...van tippem azonban nem árulom el kire gondolok majd ha igazam lesz megírom..:P Ha te nem árultad el nekünk én sem fogom neked....
    Remélem a csajok közt nemtart sokáig ez a hangulat és hamar kibékülnek..mellesleg azt is remélem hogy kapjuk az új részt és kiderül ki a " titokzatos idegen"

    Folytatást gyorsan...

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  8. Szerintem Jaime... Nem tudom miért, de így villámcsapáskén jött az ötlet... Nem tudom honnan, csak jött. Ma rohadt jó a fejezet!!
    Puszi Dóri

    VálaszTörlés
  9. Szerintem vagy Sebi vagy Jaime... Bar igazából Sabstian szerintem.

    VálaszTörlés
  10. Sziaa..
    Hát magam előtt egy idegen pasit képzeltem el,de legbelül reménykedek benne,hogy Sebi az..
    Nagyon jó volt ez a rész is :)
    Puszi

    VálaszTörlés