2011. június 25., szombat

8. rész

Hali :) Csak annyit mondanék, hogy legközelebb szerdán tudok frisst hozni, mert megyek Budapestre. Hétfőn,kedden, és hétvégén leszek fent. Ez azt is jelenti hogy elmegyek és megnézem a world series by renault-t! :)


Síelés után Tommi hívott minket billiárdozni, ám ez nem nagyon tetszett Sebastiannak. Molly szinte egyből rávágta a választ. Én kicsit hezitáltam, de mivel látszott a „kedvenc pilótámon” hogy nem igazán tetszik neki, igent mondtam én is, csakhogy bosszantani tudjam. Ha már Molly is gonoszkodik akkor már nekem is szabad! Csak én máshogy teszem. Visszamentünk a szobánkba átöltözni. Felvetünk egy sokkal kényelmesebb öltözéket,majd elindultunk a játék terembe. Útközben összefutottunk az ofőnkkel.
- Nocsak, hová szép hölgyek?- kíváncsiskodott
- Csak a játékterembe- adtam a választ.
- Gondolom nem ketten. Ugye fiú van a dologban?? Tudom én!
- Ahogy gondolja tanár úrr, ahogy gondolja-mondta Molly, majd kikerültük és mentünk tovább. A játékteremhez érve, Tommi kint várt minket. A többiek pedig a bowling pályán voltak.
- A fiúk inkább bowlingra szavaztak, ugye nem baj?- kérdezte tőlünk.
- Dehogyis!- odamentünk a pulthoz és kértünk cipőt magunknak. Felvettük őket és Mollyval beültünk a box-okba.
- Hozok nektek inni valót!- mondta Kevin, majd a válaszunkat meg se várva elment frissítőért. Mike és Sebastian a pályán voltak. Mi innen szemléltük ahogyan gurítanak. Én direkt Mike-nak szurkoltam, és ezt ki is nyilvánítottam, ami Sebastiannak nem tetszett. Kevin is visszatért közénk. Meglepő volt hogy nem valami alkoholosat hozott, bár ő nem Mike aki eddig mindig alkoholosat hozott nekem. Egy finom alkoholmentes eper koktélt kaptam, míg Molly banán koktél. Félig elfogyasztottam, majd otthagytam őket és Kevinnel az oldalamon beálltam én is játszani.
- El se bírod az a golyót- szúrta oda nekem Sebastian.
- Hmm, tényleg? Ha elbírom akkor hozzád vághatom?!- kérdeztem mosolyogva. Felemeltem a golyót és megkérdetem tőlük.
- Na ki kivel akar lenni?
- Hmm csak nem versenyezni akarsz?- kérdezte Sebastian.
- Óó dehogynem!
- Simán leverünk, Mike-al
- Igen?? Na azt meglátjuk! Gyere Kevin te velem leszel. – húztam oda magamhoz, és megkezdtük a játékot. Először a mi csapatunk kezdett. Kevin megadta az elsőbbséget, hogy én gurítsak. Beálltam, majd lendítettem a karomat és elgurítottam. Egyből taroltam.
- Na erre mit lépsz öcsisajt?
- Kezdők szerencséje- dünnyögte az orra alá. Ő is gurított, de csak 6 bábút talált el. Morgolódva Mike mögé állt. Most Mike gurított. Ő se sokat talált el, szám szerint 7-et. Most mi következünk újra és Kevin ledöntött 10 bábút, aminek nagyon örültünk. És ez így ment egészen végégi. Amikor is, Mike-ék vezettek 6 ponttal. Én voltam az utolsó gurító. Tehát rajtam áll hogy nyerünk vagy sem. Megfogtam egy golyót, beálltam, majd lendítettem a kezem és elengedtem. Fel sem álltam a földről így néztem végig ahogyan gurult a pályán és ledönt 11 bábút. Felugrottam ás Kevin nyakába borultam.
- Ez az nyertünk!!!!!!- kiáltottam. Sebastian, majd felrobbant az idegességtől. Miket nem is zavarta hogy legyőztük, ő ezen egy jót kacagott. – Na ki a király??- kérdeztem tülök de közben magamra mutattam.
- Na gyertek győztesek vendégeim vagytok egy italra- mondta Mike. Kevin elindult Mike után aki a bárpulthoz ment, így ketten maradtunk Sebastiannal a pályán.
- Na milyen érzés hogy legyőzött egy lány?- olyan tekintettel nézett rám, ha szemmel ölni lehetett volna már rég halott lennék. Egy szót sem szólt, inkább kiviharzott a játékteremből.
- Ne figyelj rá, amikor veszít mindig ilyen- mondta Tommi- Amikor tollasozunk, és ha veszít akkor egész nap puffog. Szóval ne is törődj vele- legyintett. Mike visszatért az italommal és leültem közéjük. A délután jó hangulatban telt, sokat nevettünk és viccelődtünk. Csakhogy Mike nagyon magyarázott valamit és sikeresen lebutította a pulcsimat koktéllal.
- Jaj ne haragudj!
- Áh semmi baj, túlélem, viszont felmegyek és átvetkőzök- elindultam felfelé és na kivel találkozok a liftbe? Hát persze hogy Sebastiannal! Beszálltam, de nem szóltunk semmit se egymáshoz. Még rá se néztünk egymásra. Ennyire rosszul érintették a poénjaim és a vereség? Bonyolult egy fickó az biztos! Amikor megállt a lift kiszálltunk, de még mindig nem néztünk egymásra. Kinyitottuk mind2-en az ajtót és mielőtt bezártuk volna egymásra pillantottunk. A szeméből nem tudtam kiolvasni semmit. Se jót se rosszat. Gyorsan átvettem a pulcsimat és már mentem is vissza, ahol a többiek, már biliárdoztak. Egy csapatban voltam Mollyval így lányok a fiúk ellen küzdelem. Mondanom se kell hogy mi győztünk! Így boldog és elégedett mosollyal jöttünk ki a játékteremből. Mollyval és néhány osztálytárssal elmentünk megvacsorázni. Hmm hiányozni fognak az biztos. A sok kaland a sok hülyülés a sikerek amiket együtt megéltünk. Mi voltunk a suliba az osztályelsők és ezért sokan irigyeltek miatta, de mivel mi egy összetartó osztály vagyunk ill. voltunk nem is törődtünk velük. A vacsora nagyon jó hangulatban telt el. Mivel még egyáltalán nem voltunk fáradtak ezért áthívtunk néhány lányt és néhány fiút az osztályból, név szerint Linát, Adát, Maját, Bencét, Ákost, és Illést. Előre szóltunk nekik hogy pizsi parti lesz, szóval abba jöjjenek át. Na de ez nem olyan lesz mint egy csaj buli, hanem filmet nézünk társasozunk meg ilyenek. Rendeltem sokat piát és főleg nassolni valót. Molly pedig előkészítette a terepet. Eltolta a bútorokat besötétített és bekapcsolta halkan a hifit Ahogy átöltöztünk pizsiben már kopogtattak. Először a csajok jöttek meg, utána már a fiúk is idetaláltak. Utoljára pedig a kaja és a pia is megjött. Kettő társasjátékot is hozattam fel, így először a Twisterrel kezdtünk. Eléggé mókás egy játék mert úgy összetudsz csavarodni hogy ki már nem igazán. Ez a játék megkövetelte hangos zenét így felhangosítottuk. Épp Busshunter- Saturday száma ment, (http://www.youtube.com/watch?v=9WbgbimEF-g) így pont aktuális, mert szombat este van. Amikor meglett a Twister győztese, aki Lina volt, utána áttértünk egy olyan társashoz ahol nem kellet semmiféle fizikai mozgás. A tick tack..bumm hoz inkább logika kellett és gyorsaság. Bár ez sokkal viccesebb és szórakoztató volt mint a Twister. Sokat nevettünk azon az emberem akinek a kezébe robbant fel a bomba. Közben egyre jobb számok mentek, így egy ötlettől vezérelve elkezdtem táncolni és innen jött az ötlet, hogy mi lenne ha táncversenyt rendeznénk. A többiek azonnal belementek. Feltekerünk maxra a hifit és éjjel 1kor elkezdtünk táncolni egyesével. Mindenki választhatott magának egy számot amit végig táncol. Én Enrique Iglesias- Dirty dancer számát választottam.( http://www.youtube.com/watch?v=VDlqGBDcpPg) Először a fiúk táncoltak, na ott feküdtünk a röhögéstől. Amilyen táncot lenyomtak azt díjazni kéne! Utána a csajok kezdtek táncolni. Azért ők sokkal jobban táncoltak, mint a fiúk. Végül pedig utoljára az én számom csendült fel és táncolni kezdtem. Apait anyait beadtam. Ráztam a csípőmet a fenekemet, egyszóval mindnet. Néha még egy kis erotikus mozdulatot is belecsempésztem. A fiúk felállva fütyültek meg tapsoltak nekem. Annyira magával ragadott, hogy észre se vettem hogy Molly eltűnt. Hátranéztem és láttam hogy az ajtóban ott áll a Sebastian és Molly. A barátnőm persze vigyorgott ezen szituáción, míg Sebastiannak az álla esett le. Úgy bámult rám, mint aki nem látott fehér embert. Azonnal abbahagytam a táncolást és leállítottam a zenét.
- Te mit keresel itt?- mentem oda az ajtóba. De még mindig csak nézett rám.
- Hahóóó föld hívja Sebastian!!!- lengettem meg előtte a kezemet.
- Öm...ja ..na azért jöttem, mert szeretném ha lehalkítanád azt a vackot- mutatott a hifire.
- Én ugyan nem, ha nem tetszik a rendszer akkor sajnálom- majd becsaptam az ajtót. – Na gyerekek zenét be!!- Lina bekapcsolta és folytattuk tovább a táncolást csak már mindenki táncolt. Végig ugráltuk az ágyat a kanapét, és az egész szobát. Amikor elfáradtunk lehalkítottuk a zenét és lerogytunk a kanapéra. Körbenéztem és a szoba úgy nézett ki mint ha egy atombomba csapott volna be. Hát lesz dolgunk az biztos, de nem most. Kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapén, Ákos hozott oda nassolni valót és bekapcsoltunk egy vígjátékot. Nagyon sokat röhögtünk rajta. Amikor vége lett a filmnek, már majdnem mindenki aludt. A fiúk azok már a film közepétől bealudtak. Szegények elfáradtak a sok ökörködésben. Megbökdöstük őket és egyből felébredtek. Felhúztuk őket a kanapéról és kifele toltuk őket, mert nagyon nem akartak kimenni. Elköszöntük a lányoktól és fiúktól, majd újra körbenéztem és megállapítottam hogy holnap lesz munkák, mert csak nem hagyhatjuk így a szobát a takarítóknak. Mit szólnának hogy állatok vannak itt, vagy mi? Már éjjel 3volt ezért nem tettünk egyebet, csak bedűltünk az ágyunkába és már aludtunk is

Bence,Ákos,Illés


Ada,Lina,Maja

3 megjegyzés:

  1. Végre első komi...^^ Sikerült..:P
    Mellesleg jó utazást és szórakozást..vigyázz magadra egyben gyere haza mert kell az új rész.. :P
    Aszem most sikerült megfogni Sebastian-t.. :P
    A buli jó ötlet volt csak nem tudom mi lesz a takarítással..xD

    Folytatást gyorsan...

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Először is jó szórakozást, érezd jól magad.
    Másodszor, nagyon jó lett ez a fejezet. Szegény Sebi, de most legalább jól megkapta... hahaha...
    Én nem ismerem ezt a tick tack bumm játékot, de biztos nagyon jó lehet...
    Siess a folytatással, megesz a kíváncsiság...
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  3. Szia♥
    Sebi is csak pasiból van, de még mindig gyerekek mindketten, vagyis legalábbis úgy viselkednek.
    Nagyon jó rész lett.

    várom a folytatást!!!

    puszi
    Dóra☻♥

    VálaszTörlés