2011. június 29., szerda

9. rész

Reggel vagy is inkább olyan délkörül ébredtünk. Sajnos elérkezett az utolsó nap. Lassan felültem, majd ledobtam magamról a takarót és bementem a fürdőbe. Most semmi másra nem vágytam mint egy forró fürdőre mert fáztam. Teleengedtem a sarokkádat forró vízzel, majd telehintettem levendula illatú fürdősóval. A helységet belepte a kellemes levendula illat. Levetkőztem, a ruháimat pedig a WC-re dobtam, majd beleültem. Nyakig elmerültem a levendulás vízben. Éreztem hogy egyből melegszek fel. Nagyon jól esett a testemnek. Becsuktam a szememet és relaxálni kezdtem. Csakhogy néhány pillanattal később Molly rontott be a fürdőbe.
- Na gyere már, ne áztasd magadat!
- Molly hagyjál- motyogtam becsukott szemmel. Nem nyitottam ki a szememet, csak annyit hallottam hogy megengedi a vizet a mosdóba, majd érzem az arcomon a jéghideg vizet.
- Áhhh Molly ezért még kapsz!!!- szegeztem neki az ujjam. Ő csak kidugta felém a nyelvét és bájosan mosolygott. Portugál szitkozódások közepette szálltam ki a kádból, amiből Molly egy kukkot nem értett. Legalább ezt a nyelvet nem érti. Bár őszintén szólva én se konyítok hozzá sokat. Törölközőbe csavarva mentem ruhát keresni magamnak, amikor kopogtattak
- Molly nyisd ki te!
- WC-n vagyok- kiabált ki a WC-ből, így elindultam ajtót nyitni. Amikor kinyitottam az ajtó legszívesebben visszacsaptam volna, de nem tettem.
- Jó reggelt!- köszönt vidáman a német szőkeség.
- Mit akarsz?- kérdeztem flegmán.
- Szeretnénk ha te és Molly velünk tartanátok az ebédnél- közölte kedvesen. Ebbe meg mi ütött?
- Ööő nem tudom
- Na kérlek!- nézett rám a nagy kék szemeivel.
- Na te ezt a szót is ismered?- kérdeztem vissza
- Képzeld ismerem- válaszolt még mindig nyugodtan.
- Mi van veled? Tegnap megtudnál volna ölni!!
- Az tegnap volt.
- De az ember ilyen nagyot nem tud változni 1nap alatt.
- Én tudok!- mondta határozottan
- Öm oké…
- Na akkor jöttök?- kérdezte mosolyogva.
- Hát mehetünk
- Szuper, 2 kor az étteremben- majd elment. Én pedig csak bámultam utána. Lassan becsuktam az ajtót és leültem a kanapéra.
- Na ki volt az?- kérdezte drága barátosném.
- Sebastian. Meghívott minket ebédelni a fiúkkal.
- És hogy-hogy nem kiabáltatok?
- Hát épp ez az tök rendes volt, meg egyfolytában mosolygott. Nem is tudom hogy mi történt vele. Meg is kérdeztem hogy mi ez az egész és azt mondta hogy megváltozott és hogy egyáltalán nem haragszik rám, sőt inkább barátkozni akar.
- Ezt mondta szó szerint?
- Nem de ezt vettem ki belőle.
- Huh…erre nem tudok mit mondani. Lehet hogy tényleg belátta hogy nem érdemes veled rosszban maradni és tényleg csak barátkozni akar.
- Áhh az lehetetlen hogy 1éjszaka alatt 180°-ot forduljon. Én ezért még egyenlőre távol tartom magamat tőle. –álltam fel.
- Ahogy gondolod- Felöltöztünk, majd elindultunk az étterem felé, ahol már ott ültek a fiúk egy nagy asztalnál.
- Oh sziasztok- állt fel Sebastian. Én csak egy halk „sziával” köszöntem, majd leültem Mike mellé, Sebastiannal szembe, Molly meg persze Tommi mellé ült. Rendeltünk italokat amiket gyorsan ki is hoztak. Szinte mindenki valami üdítőt vagy vizet kért. Senki se akart most alkoholizálni. Gondolom, majd az esti bulin. Egy kedves pincér fiú felvette a rendelésünket és egy jó bő 40 perc múlva már vissza is tért kezében a kajánkkal. Evés közbe a fiúk ontották a poénokat és meglepő módon Sebastian is. Majdhogynem ő mondta a viccek felék. Meg is lepődtem rajta hogy még is csak egy vicces figura. De nekem akkor sem tetszik ez a „egy nap alatt megváltoztam” dolog. Amikor elfogyasztottuk, utána felálltunk az asztaltól és elindultunk kifele. Én és Sebastian mentünk hátul a többiek meg elől. Nem bírtam ki és újra rákérdeztem.
- Miért csinálod ezt?
- Hm?
- Miért vagy kedves velem?
- Miért? Nem lehetek?
- De, csak….
- Na keresd a kifogásokat és ne gondolj a múltra, ne nézz a jövőbe csak a jelenre koncentrálj. – mondta mind végig a szemembe nézve.
- Tyűha még a költő is kibújt belőled- nevettem el végre magamat az ő társaságába.
- Hát látod mit hoz ki belőlem a jelenléted- nem kellett volna ezt kimondani, mert láttam a mellettem lévő tükörből hogy elpirultam.
- Hohó csak nem elpirult valaki??- kérdezte mosolyogva.
- Ki? Én? Áh- legyintettem- Csak melegem van.
- Aha meleged…
- De tényleg- mondtam már a liftnél. Szerintem nem hittel el, na de mind1. Beszálltunk a liftbe, ott nem szóltunk egymáshoz. Viszont amikor rám nézett elmosolyodott. Valamit felfedezni véltem a szemében csak nem tudom hogy mi az. Ilyennel még nem igazán találkoztam. Valami öröm lehet, de nem teljesen az, inkább olyan elégedettség. Vagy én nem is tudom. Annyira elmerültem a szemeiben hogy azt se vettem észre hogy kinyitódott az ajtó.
- Hahó Lizi megérkeztünk- lengette meg a kezét előttem.
- Jah igen- megráztam magam, majd kiszálltam. –Várj csak mit mondtál? Lizi?
- Igen- vigyorgott.
- De engem…
- Igen tudom Lisa-nak szoktak nevezni, de én szeretnék olyat amit csak én használok- nézett újra a szemeimbe. Már másodjára merülök el benne. Molly hangja térített vissza a valóságba, aki azt üvöltötte hogy „jövööökk” és sikeresen ráugrott a hátamra én meg majdnem orra buktam vele együtt.
- Jesszus Molly megörültél???- kérdeztem a hátamon csimpaszkodó barátnőmet.
- Igennn!!- válaszolta röhögve. Tudtam hogy örült, na de hogy ennyire?? Leugrott a hátamról, majd bement a szobánkba, én is követtem volna, csak Sebastian megfogta a karomat.
- Ugye nincs harag?- némi hezitálás után rávágtam a választ.
- Nincs- húztam mosolyra a számat.
- Szuper, akkor majd találkozunk a bulin- intett, majd bement a szobájába. Én is ugyan így tettem, bementem,de utána egyből kimentem az erkélyre. Meglepően nem volt olyan nagyon hideg. Bár így is 0 fok volt. A pulcsiba behúztam a kezemet,majd keresztbe fontam magam előtt. Még mindig fura nekem ez az egész hogy olyan gyorsan ki akart békülni velem, pedig nem egyszer borsot törtem az orra alá. Az is lehet hogy egy újabb akcióra készül ellenem?? Áh nem ezt csak bemesélem magamnak! Lehet hogy tényleg békességet akar velem kötni, elvégre is az újságokból és tv-ből leszűrve ő nem az a fajta aki megharagszik és bosszút akar állni mindenképpen! Mivel már kezdett fázni a hátam bementem, ahol Molly már sminkelt. Úgy döntöttem hogy én is elkezdek készülődni. Kifésültem a hajamat, majd beizzítottam a hajsütő vasat. Úgy döntöttem hogy laza loknikat csavarok a hajamba. Amikor Molly végzett a sminkeléssel, cseréltünk. A ruhámhoz választottam színeket. Sötét narancssárgát, bronz, és feketét. Végül amikor mind2-en készen lettünk felvettük a ruhánkat. Hát mit ne mondjak Molly egy fejjel magasabb volt nálam ebben a brutális cipőben. Mielőtt kiléptünk volna az ajtón, egy karkötőt még felraktam a csuklómra és végül elindultunk a bálterem felé.

6 megjegyzés:

  1. Ez egy szuper rész volt, de mi üthetett a pici németbe? Tommi elkérte volna a szobájukat? :)
    Majd kiderül :D

    Várom a folytit, jó szórakozást Neked a Hungaroringen!

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  2. ez olyan nyugis rész lett... semmi fondorlat, vagy veszekedés...
    érdekes ez a változás Sebi részéről... kíváncsi vagyok az okára :D
    jó rész lett
    puszi♥

    VálaszTörlés
  3. Hmm.. úgy érzem itt valami lesz... de pontosan hogy jó vagy rossz ez most csak rajtad áll :P
    Seb hangulatváltozása kicsit meglepett nekem egyenlőre rejtély hogy újabb szívatás következik vagy a barátság..Kíváncsi vagyok mit hoz a buli és az utolsó este.

    Folytatást...

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Tökre tetszik, hogy végre lenyugodtak kicsit a kedélyek. :D Szeretem ezt a története. Nagyon kíváncsi vagyok mi áll Sebi nagy változása mögött... Van egy rossz érzésem:S Remélem nem válik valóra!
    A hétvégén én is kint leszek a Ringen:D Jó szórakozást!
    Puszi Dóri

    VálaszTörlés
  5. Nekem gyanús ez a hirtelenjében történt páli fordulat. Valamit forral a germán.
    De már alig várom:D
    Már várom mi járhat abban az aranyos szőke buksiban.

    Siess a kövivel :D

    puszi
    Dóra

    VálaszTörlés
  6. sziia fantasztikusan írsz és nagyon tetszik a történeted... Sebi ♥ siess a folytatással! (:::

    VálaszTörlés